
Warszawa
Wiadomości
Galeria Młociny miejscem rozrywki i spotkań
Echo Investment i Echo Polska Properties (EPP) zaprezentowały nowy projekt powstającej w Warszawie Galerii Młociny, która swoją premierę będzie miała w 2019 roku.
W Galerii Młociny ma być więcej rozrywki, miejsc spotkań, rekreacji i gastronomii.
- mówi Marcin Materny, członek zarządu i dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
W części wschodniej warszawskiej galerii znajdzie się plac dedykowany rekreacji i rozrywce, który połączony zostanie z zewnętrznym patio. Strefa restauracyjna zostanie otwarta szklaną witryną z widokiem na zielony dach. Najmłodsi będą mogli korzystać z parku trampolin na dachu.
Galeria Młociny będzie miała aż 82 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu, z czego 71 000 mkw. przeznaczono na handel, rozrywkę i gastronomię. Inwestycja zapewni również nowoczesne kino, klub fitness, rozbudowaną strefę food-court, a także centrum medyczne.
Obecnie poziom komercjalizacji galerii wynosi 60 proc. Wśród marek jakie znajdziemy w obiekcie będą m.in. Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho,Van Graaf, H&M, C&A, CCC, Wojas, Sephora, Douglas, The Body Shop, MAC, Intermarche, Jysk, RTV Euro AGD, Go Sport, Martes Sport, SMYK oraz z siecią kinową CINEMA 3D i klubem fitness Calypso.
Budowa pierwszej fazy Galerii Młociny rozpoczęła się w październiku 2016 r., a zakończenie budowy przewidziane jest na pierwszy kwartał 2019 roku.
W Galerii Młociny ma być więcej rozrywki, miejsc spotkań, rekreacji i gastronomii.
W pierwszym etapie prac projektowych skoncentrowaliśmy się na wprowadzeniu większej liczby udogodnień dla przyszłych najemców i klientów. Pracujemy nad ostatecznym kształtem elewacji budynku oraz aranżacją wnętrz. Poszerzamy ofertę gastronomiczną i rozrywkową galerii. Poprawiliśmy komunikację pomiędzy poziomami galerii zmieniając lokalizację schodów ruchomych. Zamierzamy też zrewitalizować tereny zielone wokół obiektu
- mówi Marcin Materny, członek zarządu i dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
W części wschodniej warszawskiej galerii znajdzie się plac dedykowany rekreacji i rozrywce, który połączony zostanie z zewnętrznym patio. Strefa restauracyjna zostanie otwarta szklaną witryną z widokiem na zielony dach. Najmłodsi będą mogli korzystać z parku trampolin na dachu.
Galeria Młociny będzie miała aż 82 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu, z czego 71 000 mkw. przeznaczono na handel, rozrywkę i gastronomię. Inwestycja zapewni również nowoczesne kino, klub fitness, rozbudowaną strefę food-court, a także centrum medyczne.
Obecnie poziom komercjalizacji galerii wynosi 60 proc. Wśród marek jakie znajdziemy w obiekcie będą m.in. Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho,Van Graaf, H&M, C&A, CCC, Wojas, Sephora, Douglas, The Body Shop, MAC, Intermarche, Jysk, RTV Euro AGD, Go Sport, Martes Sport, SMYK oraz z siecią kinową CINEMA 3D i klubem fitness Calypso.
Budowa pierwszej fazy Galerii Młociny rozpoczęła się w październiku 2016 r., a zakończenie budowy przewidziane jest na pierwszy kwartał 2019 roku.
Inne wiadomości o Galeria Młociny, Echo Investment
- Otwarcie sklepu Primark w Galerii Młociny. Pierwsze zakupy jutro od 10 2020-08-19 10:37:28
- Jest data otwarcia pierwszego sklepu Primark w Polsce 2020-08-04 07:15:45
- Posnania kolejną galerią w Polsce, gdzie otwarty zostanie sklep Primark 2020-02-06 09:09:44
- Znamy kolejne polskie miasto ze sklepem sieci Primark 2020-01-21 12:09:11
-
reniak90@wp.pl
Gość
Mam pytanie, czy już wiadomo jaka firma będzie administrowała powstałe centrum?
interesują mnie miejsce na restauracje tak więc ta wiedza jest niezbędna im wcześniej tym lepiej:)
rk