
Warszawa
Wiadomości
CCC i Wojas dołączają do najemców Galerii Młociny
Powstająca w Warszawie Galeria Młociny podpisuje kolejne umowy najmu ze znanymi markami w Polsce. Sektor obuwniczy inwestycji, realizowanej na Bielanach, wzbogacił się o salony CCC i Wojas.
CCC, jako największa detaliczna spółka obuwnicza w naszej części Europy, wynajęła lokal w Galerii Młociny o powierzchni 1 420 metrów kwadratowych. Grupa posiada już ponad 800 salonów w czternastu krajach o łącznej powierzchni sprzedaży prawie 500 000 mkw.
Kolejnym najemcą warszawskiej galerii została marka Wojas, która otworzy swój salon o powierzchni 126 mkw. Przyszły najemca to jeden z największych i najbardziej cenionych polskich producentów obuwia, dysponujący siecią prawie 180 salonów firmowych w Polsce, Czechach, Białorusi, Węgrzech i na Słowacji.
Galeria Młociny w Warszawie zaoferuje łącznie 70 000 mkw., powierzchni najmu, na której funkcjonowało będzie około 220 lokali handlowych. Obecnie poziom komercjalizacji wynosi ponad 50 proc., w wśród marek, które zdecydowały się na otwarcie swojego salonu w galerii są m.in. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, H&M, C&A, VAN GRAAF, Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju, Zibi, Zara Home, Mensa Home, Sephora, CINEMA3D, Calypso Fitness Club, GO Sport, Martes Sport czy Smyk.
Część restauracyjna to KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Companeros, Saladki oraz Dunkin' Donuts.
Projekt architektoniczny galerii powstał w pracowni Architektury Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor.
CCC, jako największa detaliczna spółka obuwnicza w naszej części Europy, wynajęła lokal w Galerii Młociny o powierzchni 1 420 metrów kwadratowych. Grupa posiada już ponad 800 salonów w czternastu krajach o łącznej powierzchni sprzedaży prawie 500 000 mkw.
Kolejnym najemcą warszawskiej galerii została marka Wojas, która otworzy swój salon o powierzchni 126 mkw. Przyszły najemca to jeden z największych i najbardziej cenionych polskich producentów obuwia, dysponujący siecią prawie 180 salonów firmowych w Polsce, Czechach, Białorusi, Węgrzech i na Słowacji.
Galeria Młociny w Warszawie zaoferuje łącznie 70 000 mkw., powierzchni najmu, na której funkcjonowało będzie około 220 lokali handlowych. Obecnie poziom komercjalizacji wynosi ponad 50 proc., w wśród marek, które zdecydowały się na otwarcie swojego salonu w galerii są m.in. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, H&M, C&A, VAN GRAAF, Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju, Zibi, Zara Home, Mensa Home, Sephora, CINEMA3D, Calypso Fitness Club, GO Sport, Martes Sport czy Smyk.
Część restauracyjna to KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Companeros, Saladki oraz Dunkin' Donuts.
Projekt architektoniczny galerii powstał w pracowni Architektury Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor.
Inne wiadomości o Galeria Młociny, Autorska Pracownia Architektury Kuryłowicz & Associates
- Otwarcie sklepu Primark w Galerii Młociny. Pierwsze zakupy jutro od 10 2020-08-19 10:37:28
- Jest data otwarcia pierwszego sklepu Primark w Polsce 2020-08-04 07:15:45
- Posnania kolejną galerią w Polsce, gdzie otwarty zostanie sklep Primark 2020-02-06 09:09:44
- Znamy kolejne polskie miasto ze sklepem sieci Primark 2020-01-21 12:09:11
-
Komentarze
Brak wpisów.