Trzy nowe marki w Galerii Młociny w Warszawie

2017.02.24

Poszerza się oferta z segmentu urody, powstającej w Warszawie Galerii Młociny. Wśród nowych najemców są takie marki jak: perfumeria Douglas, brytyjska sieć The Body Shop oraz firma makijażowa MAC.

Największy lokal z nowych najemców Galerii Młociny zajmie perfumeria Douglas, która wynajęła lokal o powierzchni prawie 300 metrów kwadratowych. Sieć ma obecnie w Polsce już 124 salony oraz sklep internetowy. Z kolei brytyjska sieć The Body Shop, która oferuje naturalne, etyczne kosmetyki do pielęgnacji i makijażu, otworzy sklep o powierzchni 37 mkw. Kultowa marka makijażowa MAC, pochodząca z Kanady, w Polsce ma już 22 sklepy. W Galerii Młociny zajmie lokal o powierzchni 40 mkw.

Warszawska galeria handlowa będzie miała docelowo 70 000 mkw. powierzchni pod wynajem, na której funkcjonowało będzie około 220 sklepów. Projekt architektoniczny przygotowały pracownie Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor.

Lista najemców

Najemcami Galerii Młociny będą takie marki jak: Rossmann, EURO RTV ADG, Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, H&M, C&A, VAN GRAAF, CCC, Wojas, Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju, Zibi, Zara Home, Mensa Home, Sephora, 9-ekranowe kino CINEMA3D, Calypso Fitness Club, GO Sport, Martes Sport i Smyk.

Strefa restauracyjna to: KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Compa?eros i Saladki, a także Dunkin' Donuts.

Źródło: Urbanity.pl

Inne wiadomości o Galeria Młociny, Autorska Pracownia Architektury Kuryłowicz & Associates, Chapman Taylor International Services

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.