Grzybowska Corporate Center zmienia nazwę

2013.03.19

Warszawska inwestycja Golub Get House, dotychczas znana jako Grzybowska Corporate Center, zmienia nazwę na PRIME Corporate Center. Za strategię komunikacji marketingowej projektu odpowiada agencja reklamowa Workroom.

Inwestor od dłuższego czasu zastanawiał się nad zmianą nazwy realizowanej przez niego na warszawskiej Woli inwestycji biurowej. Jej koncepcję i promocję zlecił profesjonalistom od kreowana wizerunku i komunikacji reklamowej, agencji Workroom. Zaproponowała ona nową nazwę dla wysokiej klasy biurowca, jaką jest PRIME Corporate Center. Została ona błyskawicznie zaakceptowana.

Prezes Golub Get House podkreśla, że nazwa PRIME Corporate Center, idealnie odpowiada założeniom koncepcyjnym projektu. Jest doskonałym odzwierciedleniem jego wysokiej jakości, klasy i niezawodności. Świetnie odzwierciedla misję, jaka towarzyszy inwestorowi przy realizacji przedsięwzięcia PRIME Corporate Center.

Źródło: Urbanity.pl

Komentarze


  • Esel
    Gość
    2013-03-20 18:23:37
    To, że nazwą to prime, nie uczyni tego automatycznie prime.

Odpowiedz

Komentujesz jako gość.