
Łódź
Wiadomości
Piotr i Paweł operatorem spożywczym w łódzkiej Sukcesji
Piotr i Paweł S.A. zostanie operatorem spożywczym w łódzkim Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja, którego inwestorem jest Fabryka Biznesu. Obie strony podpisały już umowę najmu.
Supermarket o powierzchni 1958 mkw. będzie otwarty na piętrze galerii handlowej. Piotr i Paweł S.A. należy do największych na polskim rynku sieci supermarketów. Poznańska spółka prowadzi 90 sklepów w 51 miastach, a także sprzedaż internetową. Średnia powierzchnia handlowa jej lokali wynosi 1,1 tys. mkw., asortyment zaś liczy ponad 25 tys. pozycji, w tym sygnowanych własną marką. Rocznie otwieranych jest około 10 nowych placówek tej sieci. Firma ma też własne Centrum Logistyczne w Sadach koło Poznania.
To już piąty w tym miesiącu nowy najemca Sukcesji. Wcześniej zostały podpisane umowy z Mount Blanc (pierwsza w Łodzi pijalnia czekolady i kawy tej marki), Cefarmem Warszawa S.A., Itaką i Orange. W gronie najemców są również m.in.: LPP S.A. (salony odzieżowe Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay), Pure Health & Fitness (jeden z największych w Polsce klubów Pure Jatomi Fitness), Helios S.A. (9-salowe kino), LPP TEX S.A. (sklep Home & You), Rossmann, Top Secret, Lodziarnie Firmowe Grycan, firma Ania Kruk i Cukiernia Sowa.
Zespoły Savills i Fabryki Biznesu prowadzą zaawansowane negocjacje z kolejnymi sieciami handlowymi.
W skład kompleksu wejdą m.in.: galeria handlowa z food courtem (około 170 sklepów i punktów usługowych), strefa rozrywkowo-rekreacyjna (w tym multipleks, klub fitness, park rozrywki, ścianka wspinaczkowa i plac zabaw) oraz dwupoziomowy parking na ponad 1000 aut. Powierzchnia użytkowa wyniesie ponad 121 tys. mkw., a najmu powyżej 51 tys. mkw.
Dobiega końca pierwszy etap budowy, prowadzonej zgodnie z harmonogramem. W grudniu obiekt ma być pod dachem, a pierwsi klienci pojawią się jesienią 2014 r.
Supermarket o powierzchni 1958 mkw. będzie otwarty na piętrze galerii handlowej. Piotr i Paweł S.A. należy do największych na polskim rynku sieci supermarketów. Poznańska spółka prowadzi 90 sklepów w 51 miastach, a także sprzedaż internetową. Średnia powierzchnia handlowa jej lokali wynosi 1,1 tys. mkw., asortyment zaś liczy ponad 25 tys. pozycji, w tym sygnowanych własną marką. Rocznie otwieranych jest około 10 nowych placówek tej sieci. Firma ma też własne Centrum Logistyczne w Sadach koło Poznania.
To już piąty w tym miesiącu nowy najemca Sukcesji. Wcześniej zostały podpisane umowy z Mount Blanc (pierwsza w Łodzi pijalnia czekolady i kawy tej marki), Cefarmem Warszawa S.A., Itaką i Orange. W gronie najemców są również m.in.: LPP S.A. (salony odzieżowe Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay), Pure Health & Fitness (jeden z największych w Polsce klubów Pure Jatomi Fitness), Helios S.A. (9-salowe kino), LPP TEX S.A. (sklep Home & You), Rossmann, Top Secret, Lodziarnie Firmowe Grycan, firma Ania Kruk i Cukiernia Sowa.
Zespoły Savills i Fabryki Biznesu prowadzą zaawansowane negocjacje z kolejnymi sieciami handlowymi.
W skład kompleksu wejdą m.in.: galeria handlowa z food courtem (około 170 sklepów i punktów usługowych), strefa rozrywkowo-rekreacyjna (w tym multipleks, klub fitness, park rozrywki, ścianka wspinaczkowa i plac zabaw) oraz dwupoziomowy parking na ponad 1000 aut. Powierzchnia użytkowa wyniesie ponad 121 tys. mkw., a najmu powyżej 51 tys. mkw.
Dobiega końca pierwszy etap budowy, prowadzonej zgodnie z harmonogramem. W grudniu obiekt ma być pod dachem, a pierwsi klienci pojawią się jesienią 2014 r.
Inne wiadomości o Nowa Sukcesja
- Nowa Sukcesja w Łodzi. Jest data otwarcia centrum handlowego 2024-12-11 13:34:47
- To będzie jedno z największych centrów rozrywki w Europie. Nowa Sukcesja otworzy się z bogatą ofertą rozrywkową 2023-05-16 07:21:49
- Otwarcie galerii Nowa Sukcesja pod koniec 2023 roku. Najpierw przebudowa centrum handlowego 2023-03-01 08:03:25
- Dawna Sukcesja w Łodzi idzie do przebudowy. Znamy szczegóły inwestycji za 50 mln zł 2022-10-31 09:26:48
-
Komentarze
Brak wpisów.