Piotr i Paweł operatorem spożywczym w łódzkiej Sukcesji


2013.05.27
Autor: mat.pras/Urbanity
Piotr i Paweł S.A. zostanie operatorem spożywczym w łódzkim Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja, którego inwestorem jest Fabryka Biznesu. Obie strony podpisały już umowę najmu.

Supermarket o powierzchni 1958 mkw. będzie otwarty na piętrze galerii handlowej. Piotr i Paweł S.A. należy do największych na polskim rynku sieci supermarketów. Poznańska spółka prowadzi 90 sklepów w 51 miastach, a także sprzedaż internetową. Średnia powierzchnia handlowa jej lokali wynosi 1,1 tys. mkw., asortyment zaś liczy ponad 25 tys. pozycji, w tym sygnowanych własną marką. Rocznie otwieranych jest około 10 nowych placówek tej sieci. Firma ma też własne Centrum Logistyczne w Sadach koło Poznania.

To już piąty w tym miesiącu nowy najemca Sukcesji. Wcześniej zostały podpisane umowy z Mount Blanc (pierwsza w Łodzi pijalnia czekolady i kawy tej marki), Cefarmem Warszawa S.A., Itaką i Orange. W gronie najemców są również m.in.: LPP S.A. (salony odzieżowe Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay), Pure Health & Fitness (jeden z największych w Polsce klubów Pure Jatomi Fitness), Helios S.A. (9-salowe kino), LPP TEX S.A. (sklep Home & You), Rossmann, Top Secret, Lodziarnie Firmowe Grycan, firma Ania Kruk i Cukiernia Sowa.

Zespoły Savills i Fabryki Biznesu prowadzą zaawansowane negocjacje z kolejnymi sieciami handlowymi.

W skład kompleksu wejdą m.in.: galeria handlowa z food courtem (około 170 sklepów i punktów usługowych), strefa rozrywkowo-rekreacyjna (w tym multipleks, klub fitness, park rozrywki, ścianka wspinaczkowa i plac zabaw) oraz dwupoziomowy parking na ponad 1000 aut. Powierzchnia użytkowa wyniesie ponad 121 tys. mkw., a najmu powyżej 51 tys. mkw.

Dobiega końca pierwszy etap budowy, prowadzonej zgodnie z harmonogramem. W grudniu obiekt ma być pod dachem, a pierwsi klienci pojawią się jesienią 2014 r.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.