Pięć salonów marek LPP w łódzkiej Sukcesji


2012.06.27
Autor: Urbanity.pl
W Centrum Handlowo-Rozrywkowym ?Sukcesja? w Łodzi, którego inwestorem jest łódzka spółka Fabryka Biznesu, powstanie pięć salonów marek odzieżowych należących do LPP S.A. Obie strony podpisały właśnie umowy najmu.

Będą to cztery placówki istniejących już marek - Reserved, Mohito, Cropp i House - oraz jedna nowej, nieobecnej jeszcze na rynku. Łączna powierzchnia sklepów LPP w "Sukcesji" wyniesie 3370 mkw., w tym dwupoziomowy salon Reserved zajmie 1756 mkw., pozostałe od 307 do 483 mkw.

"Sukcesja" zostanie otwarta w 2014 roku. W skład kompleksu wejdą: galeria handlowa z food court'em (172 sklepy i punkty usługowe), strefa rozrywkowo-rekreacyjna (m.in. 9-salowy multipleks ?Helios?), hotel klasy biznesowej oraz dwupoziomowy parking. Powierzchnia użytkowa wyniesie ponad 120 tys. mkw., a najmu prawie 50 tys. mkw.

Projekt architektoniczny został dostosowany do wymogów międzynarodowego certyfikatu BREEAM (BRE Environmental Assessment Method) i zatwierdzony przez BRE Global Ltd, instytucji przyznającej te certyfikaty.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.