Wznowienie budowy Karolkowa Business Park w Warszawie

2013.03.12

Międzynarodowa grupa deweloperska Asbud Group zakupiła 50 procent udziałów oraz prawa do zarządzania projektem od dotychczasowego inwestora Karolkowa Business Park - grupy Ablon.

Asbud, jako część międzynarodowej grupy kapitałowej Asbud Holdings, działa na polskim rynku od 1997 roku. Firma w planach budowę kompleksu biurowców przy ul. Bokserskiej. Głównymi udziałowcami Aabud są izraelskie spółki Shikun & Binui Group oraz STR International Real-Estate Group.

- Za sukcesem projektu Karolkowa Business Park przemawia jego atrakcyjna lokalizacja, szeroka oferta planowanych usług dodanych oraz wdrożona idea zrównoważonego budownictwa, która zmieni komercyjną przestrzeń w bezstresowe środowisko pracy. Nowy termin oddania projektu do użytku umożliwi korzystanie z pełni działającej w okolicy infrastruktury i uporządkowanego otoczenia. - mówi Eyal Mor - dyrektor zarządzający Grupy Asbud i projektu Karolkowa Business Park.


Karolkowa Business Park to projekt zakładający stworzenie 15 000 mkw. powierzchni biurowej w standardzie A na 12 kondygnacjach. Dodatkowo, przewidywać będzie 3000 mkw. strefy handlowo-usługowo-rozrywkowej, umiejscowionej w przyziemiu z odrestaurowaną przez inwestora historyczną fasadą. Nad nią znajdzie się 2500 mkw. strefy zielonej. Jest to ewenement biorąc pod uwagę śródmiejską lokalizację. Projekt stanie się częścią większego centrum biznesowego w prężnie rozwijającej się części Warszawy jaką jest bliska Wola.

Generalnym wykonawcą jest spółka Karmar. Projekt ma zostać ukończony w przeciągu 16 miesięcy i być gotowy do użytku w III kwartale 2014 roku.

- Z zaangażowaniem wznowiliśmy prace realizacji projektu Karolkowa Business Park i już dziś odbywają się one cyklicznie i bez dalszych opóźnień. Kontynuacja projektu jest dla nas bardzo dobrą wiadomością. Ten projekt to owoc wytężonej pracy inwestora i wykonawcy, zmierzający do optymalizacji rozwiązań technicznych i kosztów przeprowadzonych na długo przed podpisaniem umowy. Mamy wiele satysfakcji, że produkt naszych przygotowań, wysiłków i współpracy z inwestorem zmaterializuje się i wniesie znaczącą unikalną wartość dla dzielnicy i miasta. -potwierdza Dariusz Kolasa, dyrektor handlowy Karmar.

Źródło: Urbanity.pl

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.