Programiści i analitycy rynku gier komputerowych z biurem w centrum Łodzi


2023.11.28
Autor: Piotr Maślak
Poszerza się grono najemców łódzkiego kompleksu Hi Piotrkowska, w sąsiedztwie największej stacji przesiadkowej w mieście, zwanej przez mieszkańców Stajnią Jednorożców. Dla dwóch nowych firm, biurowiec stanie centralą w Polsce.

Hi Piotrkowska jest kompleksem miexed-use w centrum Łodzi, który składa się z dwóch biurowców o łącznej powierzchni 21 000 mkw., części handlowo-usługowej oraz hotelu pod szyldem Hampton by Hilton. Do grona najemców obiektu przy Piotrkowskiej należą takie firmy jak: iTechArt, Avient, Signify, Sii, Tate & Lyle, bank PKO BP, Alior Bank, NewWork.

W ostatnim czasie lista najemców poszerzyła się o programistów Blue Brick oraz analityków rynku gier komputerowych startupu IndieBI. Pierwszy z nowych najemców to firma programistyczna, tworzącą narzędzia i aplikacje dla klientów z Europy Zachodniej oraz Ameryki Północnej. Wspólnie ze startupem IndieBI, zajmującym się analizą sprzedaży na rynku gier komputerowych, zajmie powierzchnię 533 mkw., na 13 piętrze biurowca. W biurowcu Hi Piotrkowska mieściła się będzie centrala obu firm w Polsce.

Blue Brick oraz IndieBI są firmami „remote first”, w których pracownicy wykonują swoje zadania głównie zdalnie. Ponad połowa zespołu mieszka w Łodzi, dlatego nowe miejsce pracy ma być jednocześnie inspirującym miejscem spotkań w centrum miasta, z wyraźnie oddzielonymi strefami „chill” oraz „work”.

„Lokalizacja Hi Piotrkowska pozwala na realizację naszej głównej idei. Biuro ma być po drodze, pracownicy mają chętnie do niego wpadać, a nie traktować jako cel sam w sobie. Chcielibyśmy też móc stworzyć w Łodzi warunki do częstych przyjazdów pracowników z innych miast Polski i z zagranicy, dlatego tak ważna jest dla nas bliskość hoteli oraz restauracji. Biuro będzie też idealną bazą wypadową do zwiedzania miasta. W najbliższych latach planujemy prowadzić liczne procesy rekrutacyjne. Lokalizacja, prestiż oraz design mają być benefitami, które zachęcą potencjalnych pracowników do współpracy z nami” – mówi Aleksandra Trzcinka, Office Manager Blue Brick w Polsce.

Poziom komercjalizacji kompleksu wynosi obecnie już 90 proc.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.