
Kłodzko
Wiadomości
Szykuje się rozbudowa parku handlowego w Kłodzku. Nowe budynki i nazwa
Właściciel Parku Handlowego Kłodzko przygotowuje się do rozpoczęcia rozbudowy kompleksu o nową przestrzeń handlową. Inwestycję poprzedzi rebranding i zmiana nazwy na OTO Park.
Właścicielem Parku Handlowego Kłodzko, w bezpośrednim sąsiedztwie którego znajduje się market budowlany Castorama, jest fundusz inwestycyjny Falcon Investment Management. Wkrótce kompleks przejdzie duże zmiany.
Fundusz szykuje się do rozbudowy parku handlowego, który zyska dodatkowe 1 650 metrów kwadratowych powierzchni do wynajęcia w dwóch budynkach.
Zanim dojdzie do rozbudowy kłodzkiej galerii, przeprowadzony zostanie rebranding i nowy projekt dołączy do rodziny OTO Parków – marki parków handlowych Falcon Investment Management. Właściciel rozpoczyna we współpracy z P. A. NOVA SA procesy formalno-prawne związane z uzyskiwaniem pozwoleń i decyzji administracyjnych.
Równolegle prowadzone są rozmowy z potencjalnymi najemcami, którzy chcieliby otworzyć swój sklep w nowym parku handlowym. Rozbudowana część kłodzkiego OTO Park ma być gotowa w 2025 roku.
Park Handlowy Kłodzko swoją premierę miał w marcu 2024 roku. Kompleks oferuje 7 000 mkw., przestrzeni handlowo-usługowej, na której swoje sklepy ulokowały takie marki jak: Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay.
Falcon Investment Management to fundusz inwestycyjny skupiony na budowie silnego portfela najlepszych parków handlowych działających pod wspólną marką OTO Park. W kręgu zainteresowań firmy pozostają obiekty dominujące zarówno pod względem skali, jak i lokalizacji, tzw. Power Centres – dobrze położone i dogodnie skomunikowane, oferujące sklepy wiodących marek atrakcyjnych z punktu widzenia klientów, a co za tym idzie – skupiające ruch z ościennych miejscowości. Falcon aktywnie inwestuje w oparciu o różne modele działania: akwizycje gotowych obiektów, różne formy współpracy z partnerami biznesowymi, a także własny development. Obecnie firma posiada łącznie około 40 tys. mkw. powierzchni handlowej w takich miastach, jak: Koszalin, Bolesławiec, Golub-Dobrzyń, Sochaczew, czy Grodzisk Wielkopolski. W przygotowaniu i realizacji jest kolejne ponad 120 tys. mkw. w całej Polsce.
Właścicielem Parku Handlowego Kłodzko, w bezpośrednim sąsiedztwie którego znajduje się market budowlany Castorama, jest fundusz inwestycyjny Falcon Investment Management. Wkrótce kompleks przejdzie duże zmiany.
Fundusz szykuje się do rozbudowy parku handlowego, który zyska dodatkowe 1 650 metrów kwadratowych powierzchni do wynajęcia w dwóch budynkach.
Nabycie PH Kłodzko od firmy P. A. NOVA SA było przemyślaną decyzją. Zyskaliśmy kolejny świetnie funkcjonujący i lubiany park handlowy z potencjałem na powiększenie i uzupełnienie oferty handlowej. Rozbudowa jest więc korzystna zarówno z punktu widzenia funduszu, jak i lokalnej społeczności, która zyska kilka dodatkowych powodów, aby odwiedzić nasz obiektpowiedział: Piotr Piechocki, prezes zarządu Falcon Investment Management
Zanim dojdzie do rozbudowy kłodzkiej galerii, przeprowadzony zostanie rebranding i nowy projekt dołączy do rodziny OTO Parków – marki parków handlowych Falcon Investment Management. Właściciel rozpoczyna we współpracy z P. A. NOVA SA procesy formalno-prawne związane z uzyskiwaniem pozwoleń i decyzji administracyjnych.
Równolegle prowadzone są rozmowy z potencjalnymi najemcami, którzy chcieliby otworzyć swój sklep w nowym parku handlowym. Rozbudowana część kłodzkiego OTO Park ma być gotowa w 2025 roku.
Park Handlowy Kłodzko swoją premierę miał w marcu 2024 roku. Kompleks oferuje 7 000 mkw., przestrzeni handlowo-usługowej, na której swoje sklepy ulokowały takie marki jak: Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay.
Falcon Investment Management to fundusz inwestycyjny skupiony na budowie silnego portfela najlepszych parków handlowych działających pod wspólną marką OTO Park. W kręgu zainteresowań firmy pozostają obiekty dominujące zarówno pod względem skali, jak i lokalizacji, tzw. Power Centres – dobrze położone i dogodnie skomunikowane, oferujące sklepy wiodących marek atrakcyjnych z punktu widzenia klientów, a co za tym idzie – skupiające ruch z ościennych miejscowości. Falcon aktywnie inwestuje w oparciu o różne modele działania: akwizycje gotowych obiektów, różne formy współpracy z partnerami biznesowymi, a także własny development. Obecnie firma posiada łącznie około 40 tys. mkw. powierzchni handlowej w takich miastach, jak: Koszalin, Bolesławiec, Golub-Dobrzyń, Sochaczew, czy Grodzisk Wielkopolski. W przygotowaniu i realizacji jest kolejne ponad 120 tys. mkw. w całej Polsce.
ja
Gość