Inwestycje zachodniopomorskie

Forum

  • xxx Gość
    Co to za bełkot powyżej? xD Ja rozumiem, że konkurencja itp., ale ludzie, miejcie rozum i godność człowieka.
  • TOM Gość
    Sznowny inwestorze,pokaz w koncu co tam, sie aktualnie dzieje.Pisanie głupotze budowa zakonczy sie w 2021 roku, swiadczy o waszej wiarygodnosci
  • Szeryf Gość
    Z zewnątrz to Jeszcze jakoś wygląda.... Ale nie do końca.... W środku juz syf.... Ściany pękają.... Obróbka części wspólnych to jakaś porażka.... Deweloper typowy naganiacz....
  • znak Gość
    straz miejska działa, mam nadzieje, ze proceder parkowania na zjezdzie się zakończy,
    jeszcze tylko wyeliminować januszowe parkowanie na każdym skręcie / skrawku trawki i bedzie spokoj.
  • ZB Gość
    Mam do wynajęcia miejsce w hali garażowej, tylko dłuższy okres (min. 1 rok) koszt 250 zł. Drugi zjazd (dalej od Netto)

    https://www.olx.pl/oferta/dunska-netto-garaz-4-cztery-ogrody-obok-tesco-belgijska-warszewo-CID3-IDHmduk.html
  • 663582483 Gość
    Jadę do Mieszka 08 12 2020. Chętnie zabiorę się jako pasażer tel663 582 483. Jestem z Radomia.
  • Kajka Gość
    haha też myślałam, że to będzie wyspa :P w sumie dobry pomysł, może zgłosisz go Kamil do miasta? BO może za bardzo skomplikowany, ale przez zglos24.pl powinno wszystko przejść bez problemów :)

zobacz więcej...