
Gdańsk
Wiadomości
Trasa W-Z w Gdańsku - pięć miesięcy przed terminem
Na pięć miesięcy przed terminem Skanska udostępniła dla ruchu ostatni odcinek Trasy W-Z w Gdańsku. Wartość inwestycji opiewa na kwotę prawie 90 mln zł brutto. Inwestorem projektu jest spółka Gdańskie Inwestycje Komunalne.
Zakres prac, prowadzonych od czerwca 2010 roku, objął budowę trasy W-Z od ul. Kartuskiej do ul. Otomińskiej (z wyłączeniem węzła Karczemki), budowę nowej ul. ?Kartuskiej Północnej? oraz przebudowę istniejącej ul. Kartuskiej. Zbudowano także dwa wiadukty: nad ul. Nową Myśliwską oraz nad Trasą W-Z w rejonie ul. Szczęśliwej, trzy skrzyżowania w formie ronda, przejścia dla zwierząt pod trasą W-Z i pod ul. Kartuską, ekrany akustyczne oraz ścieżki rowerowe. W ramach inwestycji przebudowano również infrastrukturę uzbrojenia podziemnego (wodno-kanalizacyjną, gazową, energetyczną, teletechniczną).
Budowa Trasy W-Z jest realizowana sukcesywnie od 1980 r. Kontrakt został podzielony na pięć odcinków o łącznej długości 10 km. Pierwszy odcinek: od ul. 3 Maja do Sikorskiego otwarto w 1988 r., drugi (do ul. Łostowickiej) - w 1998 r., trzeci (do ul. Jabłoniowej) - w 2001 r., a czwarty - do miejsca, w którym Trasa W-Z łączy się obecnie z ul. Kartuską - w 2007 r.
Zakres prac, prowadzonych od czerwca 2010 roku, objął budowę trasy W-Z od ul. Kartuskiej do ul. Otomińskiej (z wyłączeniem węzła Karczemki), budowę nowej ul. ?Kartuskiej Północnej? oraz przebudowę istniejącej ul. Kartuskiej. Zbudowano także dwa wiadukty: nad ul. Nową Myśliwską oraz nad Trasą W-Z w rejonie ul. Szczęśliwej, trzy skrzyżowania w formie ronda, przejścia dla zwierząt pod trasą W-Z i pod ul. Kartuską, ekrany akustyczne oraz ścieżki rowerowe. W ramach inwestycji przebudowano również infrastrukturę uzbrojenia podziemnego (wodno-kanalizacyjną, gazową, energetyczną, teletechniczną).
Budowa Trasy W-Z jest realizowana sukcesywnie od 1980 r. Kontrakt został podzielony na pięć odcinków o łącznej długości 10 km. Pierwszy odcinek: od ul. 3 Maja do Sikorskiego otwarto w 1988 r., drugi (do ul. Łostowickiej) - w 1998 r., trzeci (do ul. Jabłoniowej) - w 2001 r., a czwarty - do miejsca, w którym Trasa W-Z łączy się obecnie z ul. Kartuską - w 2007 r.
Inne wiadomości o Trasa W-Z (węzeł Karczemki), Skanska
- Biurowiec na Woli z fasadą z trójwymiarowymi profilami osiągnął docelową wysokość 2025-05-23 07:13:49
- Wieżowiec w centrum Warszawy z docelową wysokością. Charakterystyczne iksy tworzą przyziemie biurowca 2025-04-24 08:01:41
- Mieszkańcy Wrocławia długo czekali na tę inwestycję. Właśnie rusza jej budowa 2024-12-31 07:23:20
- Firma z Dubaju i belgijska spółka giełdowa buduje dom studencki przy Starym Mieście w Warszawie 2024-12-23 09:46:34
-
Komentarze
Brak wpisów.