Miniaturka Riviera Park

Riviera Park
Warszawa

Informacje

Dzielnica
Białołęka
Otaczające ulice
Krzyzówki
Rodzaj struktury
Kompleks
Rodzaj zabudowy
średniowysoka
Funkcja główna
mieszkalny
Status
w budowie
Rozpoczęcie budowy
2016
Zakończenie budowy
2020 czerwiec
Inwestor/deweloper
Marvipol

Dane techniczne

Kondygnacje nadziemne
5
Kondygnacje podziemne
1
Powierzchnia użytkowa
46000 m2
Lokale mieszkalne
900

Opis

Zespół budynków mieszkalnych Riviera Park jest budowany w mieście Warszawa w dzielnicy Białołęka przy ulicy Krzyzówki. Konstrukcja obiektów mieszkalnych ruszyła w 2016, a zakończy się w czerwcu 2020 roku. Powierzchnia użytkowa tych czteropiętrowych obiektów mieszkalnych sięgnie 46 tys. m2. Nieruchomość to projekt inwestycyjny firmy Marvipol z siedzibą w Warszawie, na jej generalnych wykonawców zostały wybrane firmy Hochtief Polska oraz Karmar, natomiast autorem projektu jest biuro architektoniczne z Warszawy - HRA Architekci. W odległości 190 metrów znajduje się Osiedle Pod Dębami, 198 metrów dalej znajduje się Osiedle Nadwiślańskie, a 351 metrów dalej znajduje się osiedle Atal Marina.

Informacje dodatkowe

  • inwestycja realizowana w czterech etapach
  • powierzchnia lokali mieszkalnych kształtuje się od około 31 do 89 metrów kwadratowych
  • I etap inwestycji to pięć budynków mieszkaniowych wielorodzinnych z 190 mieszkaniami o metrażach od 31 do 89 mkw. Oddanie do użytku to IV kwartał 2017 roku
  • III etap to cztery budynki mieszkalne z 239 lokalami mieszkalnymi. Oddanie do użytku to listopad 2019 roku
Ostatnio zmodyfikowano 2018-10-29 09:25:56

Wiadomości o Riviera Park

Powiązane firmy

Forum opinii Riviera Park


  • pływak
    Gość
    2016-01-07 15:22:44
    Riviera, dobre sobie :-) Ta "inwestycja" to totalny niewypał przede wszystkim dla kupujących a i pewnie dla developera. Poczytajcie o gazociągu wysokiego ciśnienia jaki będą im budować pod oknami. Nie muszę mówić jak przez takiego sąsiada spadnie wartość mieszkań i gruntów

  • Gość
    Gość
    2016-03-24 21:37:28
    Do Pływaka - nie popadajmy ze skrajności w skrajność, gazociąg przekroczy Kanał Żerański jeszcze przed Atal Mariną, więc będzie biegł już dawno po drugiej stronie kanału. Na pewno nie będzie szedł pod oknami. Aczkolwiek inwestycja i tak dla mnie jest porażką, jak większość w tamtej okolicy.

  • derp
    Gość
    2016-06-01 15:35:04
    "Nie muszę mówić jak przez takiego sąsiada spadnie wartość mieszkań i gruntów "

    Czyli poczekamy trochę i będą tanie mieszkania? ;)

  • nina
    Gość
    2016-07-04 12:02:41
    Póki co, nie ma nawet pozwolenia na budowę.

  • Gość
    Gość
    2016-08-11 09:12:53
    Śmieszne jest, że wszędzie w reklamach nie używają nazwy "Kanał Żerański", tylko "Kanał Królewski". Z resztą nie tylko oni. Czy to sprawi, ze mieszkania się atrakcyjniejsze? Na stronie internetowej też piszą głupoty. Jedna z nich: "Stąd właśnie odjeżdża ponad 10 linii autobusowych (między innymi: nowa E-9". Szkoda, że nie sprawdzili, że E-9 jeździ zupełnie gdzie indziej. Albo "Dzielnica Białołęka będzie też miała własną galerię handlową ? Galerię Handlową". Szkoda, że nie dodali, że w Białołęka będzie miała w tej galerii też kino - Kino i sklepy odzieżowe - Sklepy Odzieżowe :)

  • Kris
    Gość
    2016-10-28 21:14:24
    Mnie bardziej martwi użytkowanie wieczyste gruntów... Wiem, że nie będę żył 99 lat ale własność to własność. Co gorsze i kluczowe w tym przypadku to doliczenie opłat jakie z tego tytułu będzie trzeba płacić do gminy która może je ciągle podnosić...:/
    Deweloper kupił taniej działkę a potencjalni kupcy przez resztę lat będą płacili za użytkowanie wieczyste... Ja dziękuję :/

  • gosc
    Gość
    2016-11-11 13:37:04
    użytkowanie wieczyste gruntów obowiązuje w większości zabudowy Warszawy. Czy to Ochota, Praga... Białołęka. Co do gazociągu to jest budowany pod ziemią, w dodatku nie dochodzi nawet do tego osiedla, bo kończy się przed Atalem, a potem idzie drugą stroną Kanału. Dzięki temu tereny te mają się zmienić:
    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,kanal-zeranski-z-gazociagiem-inwestor-pokazal-wizualizacje,191585.html
    więc nie wiem po co to straszenie....

  • lolek
    Gość
    2016-11-13 17:29:33
    Zapytajcie w biurze sprzedaży o gazociąg, każdy deweloper w promieniu kilku kilometrów reaguje alergicznie. Bo piekne zapowiedzi zieleni i rekreacji są w tej sytuacji 100% kłamstwem a zamiast drzew bedzie rura z gazem. Ani to ładne ani bezpieczne. Nie wiadomo co bedzie dalej, poza tym że zniszczą cała okolice przez te budowe. Artykuł dla dociekliwych http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,150427,20955847,wycinka-pod-gazociag-latwo-zmienic-las-w-pustynie.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Warszawa_Wyborcza

    Aha, jak ktoś chce mimo wszystko tam mieszkać to polecam jeszcze jedna informacje. ZTM chce okroić trasy autobusów z okolicy. Nie będą już jeździć bezpośrednio do metra (700tki - 705, 735), myślę że nie muszę pisać jak to utrudni dojazd gdziekolwiek ewentualnymi mieszkańcom "riviery"

    Aha, żadne inne osiedle w okolicy nie ma użytkowania wieczystego. Słąbiutko

  • gosc
    Gość
    2016-11-13 20:43:57
    obok osiedla atal powstaje pętla autobusowa, a w planach miasta na modlińskiej będzie linia tramwajowa. Co do gazociągu, To oprócz tego ma iść jeszcze jeden wokół Warszawy od strony Bemowa. Strzeżcie się , wszyscy wybuchniemy... co za głupoty. Chyba lepiej, że będzie mniej spalin.
    Co do drzew, to zgodnie z projektem, owszem mają usunąć wiele drzew, ale będa też nowe nasadzenia.
    Użytkowanie wieczyste ma 80% budynków w Warszawie. Nie rozumiem po co tak straszyć ludzi.

  • lolek
    Gość
    2016-11-15 20:25:29
    Gdzie Ty masz pętlę autobusową? Na wizualizacjach dewelopera chyba :) i tyle to jest warte. Tak samo tramwaj, w planach od dawna że ktokolwiek przestał wierzyć że powstanie. Teraz okroją autobusy i będziesz się tłoczyć jak sardynka dzień w dzień. No ale co kto lubi. W sprawie drzew radze czytać ze zrozumieniem:

    Do 30 listopada 2020 r. Gaz-System musi wykonać nasadzenia zastępcze w dzielnicy Białołęka. To 5 tys. drzew gatunków takich jak: lipa, klon, jawor, dąb, grusza dzika, jabłoń dzika i głóg. Ponadto na terenie Nadleśnictwa Jabłonna zostanie zadrzewiony obszar 2,2 ha w ramach rekompensaty za ścięte krzewy. Z tych 5 tys. drzew żadne nie trafi nad kanał. To małe, dwuletnie sadzonki, które mają być posadzone w lesie na Białołęce Dworskiej (to drugi koniec dzielnicy) i około 300 większych drzew przy głównych ulicach Białołęki.

    Piekne klepisko będzie zamiast zieleni. Oj deweloper musi szybko sprzedawać mieszkania bo zaczną ciąć już na początku 2017

  • Gość
    Gość
    2016-11-16 11:53:39
    I niech tną zrobi się tam w końcu porządek jak te drzewa trochę przerzedzą (nie martw się lolek, wszystkich ci nie wytną, bo owszem przy kanale w jego warszawskiej części ma być wyciętych ok. 2 tyś drzew ale trzeba pamiętać że warszawska cześć kanału nie ogranicza się tylko do "Piekiełka", a ciągnie się dalej jakieś 7km na Rembelszczyznę) teraz jest w tych chaszczach tylko miejsce do picia i wyrzucania śmieci.

    Co do komunikacji to pętla autobusowa ma powstać w okolicy orlika i nie są to plany developera, a miasta i owszem wiąże się to z ograniczeniem obecnie jeżdżących ul. Płochocińską autobusów (które i tak jeżdżą głównie w szczycie i mają przystanki na żądanie) ale za to będą tam stałe linie zatrzymujące się właśnie na tej pętli, a jeżeli komuś i to za mało to 5 min spacerku jest PKP Żerań, a 10 min w drugą stronę mamy ul. Modlińską z sporą liczbą autobusów (trochę spaceru dla zdrowia nie zaszkodzi). Jeżeli chodzi o tramwaj to

  • Dar
    Gość
    2016-11-16 12:01:52
    ..kontynuacja - nie zmieściło się :)

    Jeżeli chodzi o tramwaj to rzeczywiście są z tym jakieś przepychanki ale prędzej czy później powstanie, jak robili remont Modlińskiej na odcinku Żerańskim to dostosowali ją do przyszłego torowiska.

    Wracając jeszcze do naszych kochanych drzewek to na wielu osiedlach Warszawskich jest ich mniej niż w tej okolicy będzie po przecince i ludzie jakoś z tego powodu nie pomarli, a nawet nadal tam mieszkania kupują - dziwna sprawa jakaś, że w zachaszczonym lesie nie chcą mieszkać.

  • Qu
    Gość
    2016-11-16 12:49:22
    Co do drzew zgadzam się z przedmówcą, często przyjeżdżam Plochocińską i te tereny aż się proszą o jakieś zagospodarowanie. Miejsce takich chaszczy jest w jakimś rezerwacie/puszczy a nie w mieście tu powinna być zieleń uporządkowana żeby człowiek mógł się spokojnie przespacerować nie zastanawiając się czy nikt nie wyskoczy z krzaków z chęcią sprzedania jakiejś cegłówki bo mu na wino brakuje.
    I poprawcie mnie jeżeli się mylę ale z tego co wyczytałem to ten gazociąg na iść pod ziemią więc tereny żadna rura szpecić nie powinna.

  • lolek
    Gość
    2016-11-16 16:20:23
    Hehe, widzę że jesteś bardzo łatwowierny (żeby nie powiedzieć naiwny) albo starasz się nagonić klientów deweloperowi. Ale koń jaki jest każdy widzi:
    - od razu widać że nie bywasz w okolicy i piszecie jakieś bajki o chaszczach. to są normalne drzewa, które zanim odrosną minie 20 lat albo i więcej. ludzie zdołają kredyty spłacić a drzewa jeszcze nie odrosną, pomyślcie sobie jeden z drugim. i wytną 90% tego co jest, pod gazociąg 4 tysiące, dom development wytnie 650, marvipol też zaraz zaczyna wycinkę. i na razie nikt nie planuje nowych nasadzeń, pustynia będzie jak nic.
    - autobus przy orliku? chyba w innym życiu. na krzyżówki-kowalczyka nie zmieści się na zakręcie a ulicy nie poszerzą bo nie ma jak, poza tym dopiero była przebudowana.
    - tramwaj, marzenia ściętej głowy, teraz poszły środki na tramwaj na tarchominie, później jest na zieloną białołękę do 2020 czy 23, do tego czasu się zmieni władza w warszawie także tramwaj zobaczysz jak świnia niebo
    -brak przebudowy płochocińskiej do 2023

  • lolek
    Gość
    2016-11-16 16:27:02
    kiedy już teraz są korki, życze powodzenia jak ludzie zamieszkaja w "rivierze", ronson buduje 1,5 tys mieszkań na marywilskiej, korki będą do samego nieporętu. na krzyżówki, kowalczyka tak samo, jeszcze wyjazd na modlińską zakorkują przy okazji. także bedzie super, na pewno kasowanie autobusów pomoże :)

    a jeszcze wracając do drzew to warto sobie poczytać o tym jak tragiczne mamy powietrze w Warszawie, na pewno wycinanie drzew pomoże, codziennie rano dzieci mieszkanców "riviery" będą wdychać świeże spaliny z płochocińskiej i modlińskiej. na zdrowie!

    aha, po drugiej stronie ulicy na przeciwko jest zakład przetwarzania odpadów, nie wiem czemu deweloper o tym nie napisał na stronie internetowej, przecież taki fajny sąsiad

  • :)
    Gość
    2016-11-16 17:24:43
    Dobra, przestańcie karmić trola, bo się nakręca:)

  • przyszły mieszkaniec Atal Marina
    Gość
    2016-11-16 21:24:13
    Chciałem kupić mieszkanie na tym osiedlu, ale po dłuższym zastanowieniu zrezygnowałem i ostrzegam potencjalnych kupujących. Najpierw deweloper uruchomił sprzedaż nie mając pozwolenia na budowę co skutkowało obietnicami pod tytułem zadzwonimy do pana, jak pozwolenie dostali nie było wcale lepiej z podejściem do klienta. W międzyczasie odwiedziłem okolicę i niestety wiekszość rzeczy które zostały opisane są prawdą, komunikacja b. słaba (autobusy 70- jeżdzą rzadko, do przystanku na Konwaliowej kawał drogi). Brakuje infrastruktury, obecnie praktycznie nie ma dojazdu do osiedla i nie wiadomo jaki będzie, podobno mają zbudować drogi ale wiemy jak jest, póki co jeździ się po błocie i płytach betonowych i pewnie długo tak zostanie. Położenie osiedla nie za ciekawe, dużo lepiej pod tym względem wypada Atal Marina i podejście do klienta też mają tam lepsze, można się dogadać, więc ja postawiłem na ich osiedle. Szybciej się można wprowadzić, osiedle już stoi i nie kupuje się dziury w ziemi.

  • ups
    Gość
    2016-11-17 15:46:28
    Szczupacza, Bliski Tarchomin, nowy Atal II wszystko ma użytkowanie wieczyste, nie tylko Riviera.

  • mag
    Gość
    2017-02-28 18:23:39
    Ktoś już mieszka na tym osiedlu?
    2 budynki już stoją. Jakie opinie?

  • gość
    Gość
    2017-03-08 07:34:20
    wszystkie budynki riviery będą gotowe dopiero w 2018 r. :)

  • te gość
    Gość
    2017-05-05 21:32:19
    Riviera park Marvipolu powstaje na Białołęce ale ostatnio tam byłem o różnych porach dnia oraz wieczorem i martwią mnie hałasy dochodzące z pobliskiej cementowni (produkcja kosatki betonowej) oraz z zacumowanego statku restauracji, który zasilany jest przez hałasujący agregat prądotwórczy poza tym okolica wydaje się ok.

  • kawka
    Gość
    2017-05-07 18:51:42
    Czy ktoś kupił już mieszkanie w tej inwestycji? Zastanawiam się jakie rabaty można uzyskać i czy deweloper ma elastyczne podejście do harmonogramu.
    Co do okolicy mi też wydaje się być ok - dużo autobusów na modlińskiej i PKP Żerań, teraz też buduje się żłobek na krzyżówki co jest dużym plusem.

  • klient
    Gość
    2017-05-09 16:51:18
    kawka, ostatnio byłem w biurze Marvipolu i harmonogram mogą dostosować na 20/80 nawet ale muszą mieć zgodę zarządu. Co do rabatów to max 2% wartości nieruchomości

  • ygrek
    Gość
    2017-05-12 11:22:59
    Autobusy: 705, 735 jeżdżące co pół godziny-godzine, do przystanku przy Modlińskiej z ktorego jeździ wiecej autobusów kawal drogi - mozna sprawdzic, wystarczy popatrzeć na mapę. Brak drogi dojazdowej do osiedla: bagno i płyty betonowe. Hałaśliwa i zakorkowana Płochocińska, po drugiej stronie cementownia, magazyny, place z ciężkim sprzetem i ciężarówkami. Tego w folderze nie napiszą, warto wiedzieć

  • ale
    Gość
    2017-05-13 17:48:54
    co to za głupoty. droga dojazdowa będzie wiodła przez cale osiedle. na razie jest zamknięta bo to plac budowy. a płyty będą wymienione na asfaltówkę jak skończą pierwszy etap. i plac zabaw dla dzieci. uwielbiam czytać jak wypisują cuda osoby, które nawet planów osiedla nie znają.

  • klient
    Gość
    2017-05-14 12:53:49
    Wszystko jest w prospekcie informacyjnym - polecam przejrzeć plany zagospodarowania. Do przystanku Płochocińska przy Modlińskiej z buta idzie się ok 10 min. ale jak dla kogoś to dystans maratoński to wszystko będzie przeszkadzało :) do tego 1 etap jest kawałek od Płochocińskiej więc wcale nie jest tak głośno. Chętni i tak się znajdą. Cementownia? sprawdźcie na mapie gdzie jest. W najbliższym latach powstanie tam jeszcze kilka osiedli i to jest większy problem bo zrobi się tłoczno na tych wąskich uliczkach

  • z okolicy
    Gość
    2017-05-25 11:47:37
    Ale wiecie o tym kochani że drogi nie ma, ulica Krzyżówki kończy sie na znaku zakazu a później tak jak jest napisane, płyty betonowe i dziury. Skąd informacja że powstanie ta droga? Że coś jest zapisane w planie zagospodarowania to oznacza że może powstać, kiedyś. Może za 5 lat, może za 10, moze wcale. Nie widzialem w planach miasta budowy tej ulicy. Pokażecie jakiś dokument ktory to potwierdza??

  • ehhh
    Gość
    2017-05-29 22:12:35
    nie nie pokażemy, ale droga będzie ogólnodostępna, ta która odchodzi od krzyżówki i będzie poprowadzona przez całe osiedle. w gestii miasta będzie decyzja czy zrobią przebitkę czy nie, ale droga będzie na pewno.

  • z okolicy
    Gość
    2017-06-05 14:41:52
    No i widzicie, nie pokazecie bo nie ma pół faktu potwierdzającego że ta droga a) powstanie b) powstanie szybko. Że coś jest w planach to nie oznaczy ze to zbudują. Myślicie że miasto nie ma nic do roboty, tylko budować droge dla dewelopera? Na Białołęce ludzie po 10 lat czekają na budowe drogi. Aha, droga a raczej jej wersja tymczasowa po płytach właśnie przestała być ogólnodostępna bo Marvipol zagrodził przejazd płotem. Także jak ktoś chce mieszkanie oglądać, to od Płochocińskiej nie dojedzie.

  • do z okolicy
    Gość
    2017-06-05 18:38:52
    Wybudowanie tej drogi, która jest teraz zamknięta ze względu na budowę na osiedlu leży nie po stronie miasta a dewelopera, bo zostali do tego zobowiązani, jest to warunek niezbędny do wydania pozwolenia na użytkowanie budynków, które będa sie znajdowały przy tej drodze, raczej nikt tam na miotle nie będzie dolatywał . Nie wiem po co pan/pani sieje taki zamęt i straszy, a własnych dokumentów nikt normalny by nie skanował i nie wstawiał na forum gdzie każdy może napisać co chce i postraszyć kogo chce. Jeżeli jest pan/pani z okolicy a tak się przejmuje tym dojazdem to proponuję się przejść się do ich punktu sprzedaży mieszkań na płochocińskiej i poprosić o informacje.

Ostatnie 3 wypowiedzi:


  • bigos
    Gość
    2018-11-13 19:14:37
    Jak tam droga dojazdowa do osiedla bo słyszałem że ani na 1 ani na 2 ani nawet na 3 etap sie nie wyrobia z normalnym dojazdem??

  • AdamRek
    Użytkownik
    2018-11-14 23:43:39
    @bigos
    I i II etap będą jeździć jedną osiedlówką, która ma 1 pas(na drugim stoją pachołki i inne przeszkody), gdzie non stop stoją samochody wykończeniowców lub budowlańców 3 etapu i nie masz żadnych szans na minięcie się z samochodem z na przeciwka, dalej albo pół kilometra płytami betonowymi nierównymi tak, że urywa się końcówki drążków na ul. Łopianowej (obecnie i tak zamknięta), albo ul. Morelową, która na kilkuset metrach jest bagnem bez utwardzenia i wygląda jak pole po ziemniakach na wiosne. Pieszo nie da się dojść żadną drogą do przystanku by nie brodzić po łydki w błocie.
    Deweloper od 2016 przepycha się z miastem, kto jest winny i w aktach notarialnych wymusza zrzeczenie się zapewnień, które obiecywał w umowie deweloperskiej podczas podczas sprzedaży.

  • MIchas
    Gość
    2018-11-16 10:12:35
    Przyszła jesień i nie ma jak dojść do osiedla bo kałuże po kolana bo drogi normalnej nie ma. Jakiś absurd, a deweloper zbiera petycje mieszkańców żeby miasto wybudowało drogę - WTF.

Odpowiedz

Komentujesz jako gość.