
Atal Marina Apartamenty
Warszawa

Informacje
- Dzielnica
- Białołęka
- Otaczające ulice
- Kowalczyka
- Rodzaj struktury
- Kompleks
- Rodzaj zabudowy
- średniowysoka
- Funkcja główna
- mieszkalny
- Status
- ukończony
- Rozpoczęcie budowy
- 2015 kwiecień
- Zakończenie budowy
- 2018 maj
- Inwestor/deweloper
- Atal
Dane techniczne
- Kondygnacje nadziemne
- 8
- Kondygnacje podziemne
- 1
- Lokale mieszkalne
- 463
- Lokale handlowo-usługowe
- 25
- Miejsca parkingowe
- 319
Opis
Atal Marina Apartamenty to Warszawski zespół budynków z lokalami mieszkalnymi na terenach dzielnicy Białołęka przy ulicy Kowalczyka. Budowa zabudowy rozpoczęła się w drugim kwartale 2015, a zakończyła się w maju 2018 roku. Budynek to inwestycja deweloperska firmy Atal, a jego projekt powstał w Autorskiej Pracowni Architektury Kuryłowicz & Associates. W najbliższej okolicy stoją osiedle Atal Marina i osiedle Kowalczyka 3, 5 oraz powstaje gmach Bliski Tarchomin.
Informacje dodatkowe
- inwestycja to zespół budynków mieszkalnych wielorodzinnych realizowanych etapowo
- miejsca parkingowe mieszczą się w kondygnacji podziemnej oraz na parterze budynków
- IV etap inwestycji to cztery budynki z 132 mieszkaniami i 6 lokalami handlowo-usługowymi
Ostatnio zmodyfikowano 1990-01-01 00:00:00
Zdjęcia Atal Marina Apartamenty
Wiadomości o Atal Marina Apartamenty
- Powiększa się osiedle Atal Marina Apartamenty 2016-08-30 12:15:09
- Atal ruszył ze sprzedażą mieszkań II etapu Marina Apartamenty 2015-04-30 09:52:27
Powiązane firmy
- Atal - deweloper
- Autorska Pracownia Architektury Kuryłowicz & Associates - projekt architektoniczny
- Tequm
W pobliżu
mieszkaniec
Gość
- problemy z wodą, które zaczęły się po tym jak zaczeli coś kopać na potrzeby kolejnego etapu
- zakazy parkowania na całej ulicy żeby tylko ludzie kupowali miejsca parkingowe,
-wieczne ściemnianie i wyciąganie kasy do spółki z zarządcą. czynsz relatywnie wysoki, tylko praktycznie nic za co ludzie płacą nie jest robione
- zatajanie istotnych informacji, np. o planowanej budowie gazociągu w bezpośredniej okolicy
- o reklamacjach już było pisane, NIC nie uwzględniają łącznie z poważnymi awariami typu cieknąca elewacja
Podsumowując, jeżeli ktoś się zastanawia nad kupnem mieszkania w drugim etapie czy kolejnym, to polecam się mocno zastanowić!
luka
Gość
gogo
Gość
profesor
Gość
Żerań
Gość
alak
Gość
Kanał
Gość
alak - mieszkam niedaleko i jakoś nie zauważyłem, aby samochody nie miały jak obok tej inwestycji przejechać. Jeżeli potrzebujesz po 50 metrów wolnej przestrzeni z każdej strony twojego samochodu to fakt, ciężko zaparkować. Cała reszta powinna dać radę ;-)
Wygląd osiedla - rzecz gustu.
Drow
Gość
hah
Gość
Na ul. Kowalczyka na ten moment nie ma miejsc parkingowych, te które są błyskawicznie się zapełniają "kto pierwszy ten lepszy", do tego stopnia że ludzie parkują już na trawnikach co grozi mandatem (straż miejska ostatnio wpada coraz częściej;)
Na ul. Krzyżówki dzięki firmie Atal są zakazy parkowania po obu stronach ulicy, więc też albo mandat albo wciskanie się na któreś z kilku miejsc (mała szansa)
Inne dzikie parkingi już niebawem będą zlikwidowane/ogrodzone, tak samo jak teren obok boiska.
Dlatego jeżeli w okolicy pojawi się kolejne 100 czy 200 samochodów jak się ludzie wprowadzą do Mariny II, będzie dramat i dobrze o tym wiesz :)
Resztę zobaczy każdy kto przyjedzie obejrzeć swoją przyszłą kliteczkę. Polecam komunikację miejską, mniej problemów z parkowaniem.
PS. Atal chyba dość słabo się ceni skoro porównuje się do siedliska okolicznej patologii - bloczyska JW Construction ;)
ZTM
Gość
Drow
Gość
z ta duza iloscia nowych samochodow to przesadzasz - kazdy, kto kupujesz mieszkanie w Atal Marina musi kupic miejsce garazu podziemnym/naziemnym przewidzianym pod te inwestycje - nei ma bata. Wiec te samochody sie pochowaja pod budynkiem i nie beda jakos specjalnie tarasowac.
Natomiast trzeba sie na pewno liczyc ze wzrostem ruchu w okolicy, co przy waskich ulicach moze prowadzic do pewnych problemow.
@ZTM:
mozesz rozwinac? jakis link, cokolwiek?
Wiem, ze uchwala o zagospodarowaniu terenu teoretycznie dopuszcza przystanek autobusowy w niedalekiej okolicy, ale mowy o petli to tam nie bylo.
no i tak
Gość
Nawet jak Atal zrobił taki przekręt że trzeba kupować miejsce parkingowe (czyli pewnie +20 tys nie mówiąc już o tym że metr jest coraz droższy, więc lekko licząc kilkadziesiąt tysięcy więcej - ciekawe jak będzie w Marvipolu?) to i tak zawsze będą ludzie którzy przyjeżdżają "na chwilę", goście, wiele osób ma dwa samochody i tak dalej. A parkować tak czy tak nie ma gdzie. W Marinie etap 1 sprzedano wszystkie miejsca parkingowe a dalej ludzie stają na trawnikach albo gdzie popadnie
Miejsca na pętlę autobusową są na planie zagospodarowania, nawet na wizualizacji Atalu to widać, tyle że to nie będzie przystanek a właśnie pętla. Przedłużenie 211 najprawdopodobniej czyli komunikacyjnie nic to nie da poza hałasem i smrodem pod oknami
mieszkaniec
Gość
Mieszkańcy ulicy apelują o postawienie szlabanu, który nie pozwoli kierowcom na stawianie swoich aut na trawnikach. ? To jest jakiś pomysł. Szlaban albo inne elementy małej architektury uniemożliwilcające wjazd. Ostateczną decyzję podejmą władze dzielnicy, ale na pewno chcemy rozwiązać ten problem
za TVN Warszawa
misio
Gość
dfg
Gość
Marta
Gość
MMM
Gość
hej
Gość
z okolicy
Gość
Tet
Gość
Ruszyło głosowanie na budżet partycypacyjny do 30 czerwca można oddawać głosy. Jeden z projektów jest nam bardzo bliski i dotyczy skwerku przy Orliku. Zamiast klepiska możemy mieć piękny park. Każdy głos się liczy, projekt nr 442 - Modernizacja skweru Krzyżówki/Kowalczyka.
https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/10689
Iza
Gość
Sami na pewno mieszkacie w super domach na wielkich działkach gdzie słychać wyłącznie uroczy śpiew ptaków.
Pytanie tylko co robicie na tym forum... :)
Typowo polskie.
Polecam nie przejmować sie opiniami na forum, pójść po ruzum do głowy i zrobić własny research.
Co jednemu pachnie, innemu śmierdzi.
A.
Gość
chce kupic mieszkanie
Gość
AAA
Gość
Na Tarchominie wybudowało JW inwestycje Willa One - są chyba jeszcze ze 3 mieszkania dostępne.
Jest jeszcze ciekawa inwestycja przy ulicy Mehoffera i zaraz przy Galerii Północnej.
Rodbyg buduje po drugiej stronie mostu Północnego.
BliskiTachromin buduje Grupo Lar - średnia lokalizacja zaraz przy Modlińskiej, ale można kupić wysoko za niską cenę (5950 zł/m)
Troche dalej Domdevelopment buduje osiedle "Klasyków Wille miejskie" - fajnie to wygląda ale z dojazdem może być gorzej i znając tego developera miejsca parkingowe będą problemem.
Na Twoim miejscu nie pchał bym się w rejony ulicy Ostródzkiej i dalej aż do ul zdziarskiej - ceny ok, ale daleko i dojazd jednopasmówką do toruńskiej gdzie tez są korki.
Nieopodal ATAL Marina powstaje też Rivera Park - warto sprawdzić.