Fundusz Polonia Property kupił II fazę Fashion House Outlet Centre w Gdańsku


2010.08.17
Autor: Polonia Property Fund
Fundusz Polonia Property Fund II kupił od The Outlet Company, spółki z grupy Liebrecht & wooD, II fazę obiektu Fashion House Outlet Centre w Gdańsku.

Centrum Fashion House Outlet Centre w Gdańsku zbudowane zostało w dwóch etapach. Pierwsza faza, licząca około 10 000 mkw. powierzchni najmu (GLA), została oddana do użytku w październiku 2005 roku. Fundusz Polonia Property Fund II kupił I Fazę w lutym 2008 roku. Najnowsza, II faza, została ukończona w listopadzie 2009 roku, dzięki czemu centrum powiększyło powierzchnie najmu
o kolejne 7000 mkw. Znalazło się na niej 50 nowych sklepów typu outlet. W tej chwili cały obiekt oferuje 17 000 mkw. nowoczesnej powierzchni najmu (GLA). Urządzono na niej 120 sklepów. Wygodny parking może pomieścić 700 samochodów.

Fashion House w Gdańsku posiada bardzo dogodną lokalizację, tuż przy obwodnicy Trójmiasta.
W centrum znajduje się wiele znanych i szanowanych międzynarodowych marek, takich jak: Mexx, Benetton, Triumph, Stefanel, Salomon, Marks & Spencer, Timberland, Levi’s, Puma, Nike, czy Lacoste/Bench, a także wiodących polskich operatorów m.in.: Reserved, Solar, Almi Décor, Ochnik, Vistula & Wólczanka, Simple, Tatuum, Kazar i Venezia. Architektonicznie obie części centrum są spójne i nawiązują do wyglądu tradycyjnej wioski rybackiej.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupu II fazy Fashion House w Gdańsku. Dzięki temu, Polonia Property stała się wyłącznym właścicielem wszystkich obiektów Fashion House zlokalizowanych na terenie Polski, tj. w Warszawie, w Sosnowcu i Gdańsku. Dzięki aktywnemu zarządzaniu, a także intensywnej strategii najmu, centra Fashion House bardzo dobrze prosperują, a ilość klientów i obroty najemców systematycznie wzrastają. Uważamy, że rynek centrów typu outlet ma w Polsce przed sobą wspaniałe perspektywy. Szczególnie jest doceniany dziś - w czasach, gdzie klienci przykładają ogromną wagę do jakościowych produktów oferowanych w bardzo atrakcyjnych cenach. Mamy nadzieję, że klienci, którzy w świadomy sposób robią zakupy w centrach outletowych będą kołem zamachowym dalszego rozwoju tej formy handlu -ocenia Anna Duchnowska, członek zarządu odpowiedzialna za zarządzanie aktywami Funduszy Polonia Property.

- Cieszymy się z posiadania tak dużego udziału w strategicznym rynku centrów outletowych w Polsce. Chcemy powiększać wielkość naszego portfela aktywów i rozglądamy się za kolejnymi inwestycjami nie tylko w centra handlowe, ale także w projekty biurowe i magazynowe – zarówno, jeśli chodzi
o budynki gotowe jak i w trakcie realizacji. Zakup portfela Fashion House jest dowodem na to, że rynek nieruchomości w Polsce oferuje atrakcyjne możliwości inwestowania kapitału. Szukamy partnerów do kolejnych inwestycji - dodaje Mirosław Januszko, Wiceprezes ds. Inwestycji Funduszy Polonia Property.
The Outlet Company, spółka z grupy Liebrecht & WooD jest właścicielem marki Fashion House Outlet Centre i wraz ze strategicznym partnerem GVA Grimley Outlet Services obecnie odpowiada za zarządzanie projektami. The Outlet Company w czasie transakcji doradzała firma GVA Grimley Outlet Services, Funduszowi Polonia Property Funds II doradzał zespół CB Richard Ellis.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.