
Warszawa
Wiadomości
Tarcze do drążenia metra gotowe
Dwie z trzech ponad 600-tonowych tarcz metra odebrane od producenta. Pierwsza z nich ma zacząć drążyć tunele w grudniu.
Maszyny powstają w niemieckiej fabryce Herrenknecht. Po przetransportowaniu do Warszawy, pierwsza z tarcz ma ruszyć z ronda Daszyńskiego w grudniu tego roku. Tarcze, które mają łącznie 97 metrów długości, zostaną teraz rozebrane na części i przygotowywane do transportu. Każda z nich będzie przewożona na 24 tirach, w tym dziewięciu jako specjalny transport wielkogabarytowy. Niektórych elementów - np. ponad sześciometrowego dysku tnącego nie da już podzielić na mniejsze części. Pierwsza tarcza do Warszawy dotrze najprawdopodobniej w lipcu. Potem zacznie się jej montaż, który potrwa nawet dwa miesiące - informuje Gazeta.pl
Dwie pierwsze tarcze w kilkutygodniowych odstępach wyruszą z ronda Daszyńskiego i będą drążyć kolejne odcinki tuneli między stacjami.
Termin zakończenia robót przy centralnym odcinku metra wyznaczono na 2013
Maszyny powstają w niemieckiej fabryce Herrenknecht. Po przetransportowaniu do Warszawy, pierwsza z tarcz ma ruszyć z ronda Daszyńskiego w grudniu tego roku. Tarcze, które mają łącznie 97 metrów długości, zostaną teraz rozebrane na części i przygotowywane do transportu. Każda z nich będzie przewożona na 24 tirach, w tym dziewięciu jako specjalny transport wielkogabarytowy. Niektórych elementów - np. ponad sześciometrowego dysku tnącego nie da już podzielić na mniejsze części. Pierwsza tarcza do Warszawy dotrze najprawdopodobniej w lipcu. Potem zacznie się jej montaż, który potrwa nawet dwa miesiące - informuje Gazeta.pl
Dwie pierwsze tarcze w kilkutygodniowych odstępach wyruszą z ronda Daszyńskiego i będą drążyć kolejne odcinki tuneli między stacjami.
Termin zakończenia robót przy centralnym odcinku metra wyznaczono na 2013
Komentarze
Brak wpisów.