
Warszawa
Wiadomości
Rozpoczęła się walka o ostatni odcinek Południowej Obwodnicy Warszawy
Znamy już listę wykonawców, którzy powalczą o wykonanie projektu oraz wybudowanie ostatniego odcinka Południowej Obwodnicy Warszawy, czyli ponad 18 kilometrowej drogi S2 od węzła Puławska do węzła Lubelska. Szacuje się, że wartość inwestycji, wliczając w to wykup gruntów to 6-7 mld zł.
Budowa tego odcinka warszawskiej obwodnicy została podzielona na trzy części - odcinek A o długości 4,6 km od węzła Puławska do węzła Przyczółkowa z budową tunelu pod Ursynowem, odcinek B, który będzie miał 6,4 km długości od węzła Przyczółkowa do węzła Wał Miedzeszyński wraz z mostem przez Wisłę i ostatnia część odcinek C o długości 7,4 km, który ciągnął się będzie od węzła Wał Miedzeszyński do węzła Lubelska z budową estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym.
Mazowiecki oddział GDDKiA wymaga, aby poszczególne odcinki trasy powstały w terminie nie dłuższym niż 41 miesięcy.
Termin składania ofert ustalono na 10 października, podpisanie umowy z wykonawcami, którzy zrealizują poszczególne odcinki planowane jest na początku 2015 r.
Oto lista podmiotów, które spełniły wymogi kwalifikacji na wszystkie trzy odcinki trasy:
1. Konsorcjum: IDS-Bud, Korporacja Altis-Holding (Ukraina)
2. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor, Trakt z Górek Szczukowskich, Planeta z Warszawy, Most z Sopotu, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Erbedim
3. Astaldi (Włochy)
4. Konsorcjum: Salini Polska, Salini Impregilo (Włochy), Todini Costruzioni Generali, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia (grupa Mirbud)
6. Metrostav (Czechy)
7. Konsorcjum: G?lermak A??r Sanayi ?nşaat ve Taahhüt (Turcja), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego
8. Bilfinger Infrastructure
9. Impresa Pizzarotti (Włochy)
10. Konsorcjum: Aldesa Construcciones Polska, Aldesa Construcciones (Hiszpania)
Tylko do odcinka A zakwalifikowano następujące podmioty:
1. Konsorcjum: Energopol-Szczecin, OJSC Euro Asian Construction Corporation EVRASCON (Azerbejdżan)
2. Konsorcjum: Strabag, Budimex Budownictwo
3. Konsorcjum: Porr Polska, Porr Bau (Austria)
4. Dragados (Hiszpania)
Budowa tego odcinka warszawskiej obwodnicy została podzielona na trzy części - odcinek A o długości 4,6 km od węzła Puławska do węzła Przyczółkowa z budową tunelu pod Ursynowem, odcinek B, który będzie miał 6,4 km długości od węzła Przyczółkowa do węzła Wał Miedzeszyński wraz z mostem przez Wisłę i ostatnia część odcinek C o długości 7,4 km, który ciągnął się będzie od węzła Wał Miedzeszyński do węzła Lubelska z budową estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym.
Mazowiecki oddział GDDKiA wymaga, aby poszczególne odcinki trasy powstały w terminie nie dłuższym niż 41 miesięcy.
Termin składania ofert ustalono na 10 października, podpisanie umowy z wykonawcami, którzy zrealizują poszczególne odcinki planowane jest na początku 2015 r.
Oto lista podmiotów, które spełniły wymogi kwalifikacji na wszystkie trzy odcinki trasy:
1. Konsorcjum: IDS-Bud, Korporacja Altis-Holding (Ukraina)
2. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor, Trakt z Górek Szczukowskich, Planeta z Warszawy, Most z Sopotu, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Erbedim
3. Astaldi (Włochy)
4. Konsorcjum: Salini Polska, Salini Impregilo (Włochy), Todini Costruzioni Generali, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia (grupa Mirbud)
6. Metrostav (Czechy)
7. Konsorcjum: G?lermak A??r Sanayi ?nşaat ve Taahhüt (Turcja), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego
8. Bilfinger Infrastructure
9. Impresa Pizzarotti (Włochy)
10. Konsorcjum: Aldesa Construcciones Polska, Aldesa Construcciones (Hiszpania)
Tylko do odcinka A zakwalifikowano następujące podmioty:
1. Konsorcjum: Energopol-Szczecin, OJSC Euro Asian Construction Corporation EVRASCON (Azerbejdżan)
2. Konsorcjum: Strabag, Budimex Budownictwo
3. Konsorcjum: Porr Polska, Porr Bau (Austria)
4. Dragados (Hiszpania)
Komentarze
Brak wpisów.