
Warszawa
Wiadomości
Ostatnia umowa II linii metra w Warszawie
Podpisana została ostatnia umowa na rozbudowę II linii warszawskiego metra, dzięki której za trzy lata będzie można dojechać do stacji Ulrychów i Powstańców Śląskich.
Podpisanie umowy oznacza, że linia M2 podziemnej kolei połączyła Targówek z Bemowem. 15 listopada br., podpisana została ostatnia umowa na wybudowanie tuneli i stacji drugiej linii podziemnej kolei, na styku Woli i Bemowa. Kontrakt o wartości prawie miliarda zł., zostanie zrealizowany w ciągu 36 miesięcy przez konsorcjum firm Gülermak Ağir Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş. (lider) oraz Astaldi S.p.A.
Ostatnia umowa dotyczy najkrótszego fragmentu II linii metra, który składał się będzie z 2,5 km tunelu oraz dwóch stacji - Ulrychów (C05) oraz Powstańców Śląskich (C04). Pierwsza z nich powstanie pod ulicy Górczewską w rejonie Białowiejskiej; druga pod ulicy Górczewską.
Cała druga linia metra będzie gotowa przed 2023 rokiem. Obecnie gotowy jest centralny odcinek linii M2, który został uruchomiony 8 marca 2015 roku.
Podpisanie umowy oznacza, że linia M2 podziemnej kolei połączyła Targówek z Bemowem. 15 listopada br., podpisana została ostatnia umowa na wybudowanie tuneli i stacji drugiej linii podziemnej kolei, na styku Woli i Bemowa. Kontrakt o wartości prawie miliarda zł., zostanie zrealizowany w ciągu 36 miesięcy przez konsorcjum firm Gülermak Ağir Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş. (lider) oraz Astaldi S.p.A.
Ostatnia umowa dotyczy najkrótszego fragmentu II linii metra, który składał się będzie z 2,5 km tunelu oraz dwóch stacji - Ulrychów (C05) oraz Powstańców Śląskich (C04). Pierwsza z nich powstanie pod ulicy Górczewską w rejonie Białowiejskiej; druga pod ulicy Górczewską.
Cała druga linia metra będzie gotowa przed 2023 rokiem. Obecnie gotowy jest centralny odcinek linii M2, który został uruchomiony 8 marca 2015 roku.
Komentarze
Brak wpisów.