
Kraków
Wiadomości
Salon Mangi w Serenadzie
W krakowskiej Serenadzie sklep o powierzchni 800 metrów kwadratowych otworzy sieć salonów odzieżowych Mango.
Mango to hiszpańska sieć projektująca, produkująca i sprzedająca odzież. Jej pierwszy sklep powstał w Barcelonie w 1984 roku. Obecnie prowadzi prawie dwa i pół tysiąca sklepów w 107 krajach na całym świecie.
Budowa Centrum Serenada już się rozpoczęła - prowadzone są prace porządkowe przygotowawcze na placu budowy. Serenada powstanie w rejonie największej krakowskiej strefy handlu i rozrywki, w północnej części aglomeracji, gdzie funkcjonuje już hipermarket o pow. 20 000 mkw z galerią handlową o pow. 8000 mkw, OBI, Toys'R'Us, restauracja drive thru McDonald's, Norauto, Multikino z 12 ekranami i największy park wodny w Polsce. Centrum uzupełni tę ofertę o 43 000 mkw GLA, koncentrując się przede wszystkim na brakujących tam operatorach z branży mody (80% powierzchni) i powierzchni gastronomicznej (10%).
Komercjalizacja projektu wynosi obecnie 50 proc., a wśród najemców znajdują się już marki z Grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Zara Home) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp, Sinsay, Home & You). Operatorem spożywczym Serenady będą debiutujące
w Krakowie delikatesy Piotr i Paweł.
- mówi Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający Mayland Real Estate.
Grupa Fonci?re Euris sfinansuje budowę Centrum Serenada w wysokości 140 mln Euro.
Mango to hiszpańska sieć projektująca, produkująca i sprzedająca odzież. Jej pierwszy sklep powstał w Barcelonie w 1984 roku. Obecnie prowadzi prawie dwa i pół tysiąca sklepów w 107 krajach na całym świecie.
Budowa Centrum Serenada już się rozpoczęła - prowadzone są prace porządkowe przygotowawcze na placu budowy. Serenada powstanie w rejonie największej krakowskiej strefy handlu i rozrywki, w północnej części aglomeracji, gdzie funkcjonuje już hipermarket o pow. 20 000 mkw z galerią handlową o pow. 8000 mkw, OBI, Toys'R'Us, restauracja drive thru McDonald's, Norauto, Multikino z 12 ekranami i największy park wodny w Polsce. Centrum uzupełni tę ofertę o 43 000 mkw GLA, koncentrując się przede wszystkim na brakujących tam operatorach z branży mody (80% powierzchni) i powierzchni gastronomicznej (10%).
Komercjalizacja projektu wynosi obecnie 50 proc., a wśród najemców znajdują się już marki z Grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Zara Home) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp, Sinsay, Home & You). Operatorem spożywczym Serenady będą debiutujące
w Krakowie delikatesy Piotr i Paweł.
Projekt jest już mocno zaawansowany - oddamy Centrum do użytku w 2016 roku
- mówi Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający Mayland Real Estate.
Grupa Fonci?re Euris sfinansuje budowę Centrum Serenada w wysokości 140 mln Euro.
Inne wiadomości o Centrum Serenada
- Otwarcie galerii Centrum Serenada w Krakowie 2017-10-26 12:49:28
- Sklepy Pierre Cardin, 4F i Smyk w Serenadzie od jesieni 2017-03-28 08:35:28
- Serenada w Krakowie: Zakończono stan surowy obiektu 2017-03-08 11:53:25
- Martes Sport powiększa salon w Centrum Serenada 2017-03-02 13:12:00
-
Komentarze
Brak wpisów.