
Łódź
Wiadomości
Zachodnia Obwodnica Łodzi - ogłoszono przetarg
Generalna Dyrekcja Krajowych Dróg Krajowych i Autostrad ogłosiła przetarg na wyłonienie wykonawcy Zachodniej Obwodnicy Łodzi, która powstanie w ciągu drogi ekspresowej S14. Nowa trasa pozwoli domknąć autostradowy "ring" wokół aglomeracji łódzkiej.
Zachodnia Obwodnica Łodzi będzie miała 29 km długości w ciągu drogi ekspresowej S14. Przetarg ogłoszony przez GDDKiA podzielony został na dwa zadania. Pierwszy odcinek będzie miał około 12,2 km od węzła Łódź - Lublinek do węzła Łódź Teofilów (z węzłem). Prace budowlane na tym fragmencie obwodnicy potrwają 26 miesięcy.
W ramach drugiego zadania powstanie odcinek o długości około 16,3 km., który pobiegnie od węzła Łódź Teofilów do DK 91 w Słowiku wraz z włączeniem do węzła Emilia. W tym przypadku prace budowlane potrwają 32 miesiące.
Zainteresowane podmioty mogą składać wnioski o dopuszczenie do przetargu do 3 listopada bieżącego roku. GDDKiA dopuści do każdego z zadań po 20 wykonawców.
Zachodnia Obwodnica Łodzi wykonana zostanie z nawierzchni bitumicznej. Przyszły wykonawca inwestycji wybuduje również siedem węzłów drogowych oraz kilkadziesiąt mostów i wiaduktów.
Zachodnia Obwodnica Łodzi będzie miała 29 km długości w ciągu drogi ekspresowej S14. Przetarg ogłoszony przez GDDKiA podzielony został na dwa zadania. Pierwszy odcinek będzie miał około 12,2 km od węzła Łódź - Lublinek do węzła Łódź Teofilów (z węzłem). Prace budowlane na tym fragmencie obwodnicy potrwają 26 miesięcy.
W ramach drugiego zadania powstanie odcinek o długości około 16,3 km., który pobiegnie od węzła Łódź Teofilów do DK 91 w Słowiku wraz z włączeniem do węzła Emilia. W tym przypadku prace budowlane potrwają 32 miesiące.
Zainteresowane podmioty mogą składać wnioski o dopuszczenie do przetargu do 3 listopada bieżącego roku. GDDKiA dopuści do każdego z zadań po 20 wykonawców.
Zachodnia Obwodnica Łodzi wykonana zostanie z nawierzchni bitumicznej. Przyszły wykonawca inwestycji wybuduje również siedem węzłów drogowych oraz kilkadziesiąt mostów i wiaduktów.
Komentarze
Brak wpisów.