W przyszłym roku otwarcie parku handlowego Glinianka pod Warszawą


2022.10.18
Autor: Bartosz Motorek
Wiosną 2023 roku mieszkańcy miejscowości Łubna położonej w pobliżu Góry Kalwarii pod Warszawą zrobią pierwsze zakupy w nowym parku handlowym Glinianka. Inwestycja jest na zaawansowanym etapie. Operatorem spożywczym będzie supermarket Carrefour. Inwestycja realizowana jest przez spółkę z grupy REDKOM Development.

Park handlowy Glinianka powstaje na terenie o powierzchni ponad 3 ha w podwarszawskiej miejscowości Łubna położonej w pobliżu Góry Kalwarii. Na powierzchni 10 000 metrów kwadratowych GLA otwartych zostanie wiosną 2023 roku 16 sklepów i lokali usługowych. Pierwsi najemcy odbiorą swoje lokale już w grudniu br. Klienci parterowego parku handlowego będą mieli do dyspozycji zewnętrzny, naziemny parking samochodowy.

Kompleks handlowy pod nazwą Glinianka powstanie przy głównej ulicy miasta, Puławskiej na skrzyżowaniu z ulicą Wesołą. W sąsiedztwie inwestycji znajduje się m.in. stacja paliw Orlen. Działka nad stawem została zakupiona z myślą o przygotowaniu strefy rekreacyjnej, dlatego zaprojektowano tu zewnętrzną przestrzeń relaksu i wypoczynku, która zostanie wyposażona w stoliki, ławki, leżaki, boisko do piłki plażowej oraz pięknie zagospodarowany zielony skwer.

Inwestycja w Łubnej pod Warszawą jest na zaawansowanym etapie. Obecnie trwają roboty ziemne oraz montowana jest konstrukcja obiektu. Całość przebiega zgodnie z harmonogramem.

Partnerem biznesowym projektu jest firma Scallier, która odpowiada za koncepcję komercyjną oraz komercjalizację. W Parku handlowym Glinianka swoje sklepy otworzą ogólnopolskie sieci handlowe branży modowej, obuwniczej oraz gospodarstwa domowego. Operatorem spożywczym będzie supermarket Carrefour. Obecnie trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami inwestycji.

„Park handlowy Glinianka to obiekt idealnie wkomponowany w lokalne uwarunkowania handlowe I potrzeby lokalnej społeczności. Zapewni okolicznym mieszkańcom dostęp do nowoczesnej oferty handlowej i usługowej. Bardzo dobra lokalizacja oraz duży potencjał zakupowy powoduje duże zainteresowanie obiektem ze strony najemców, a znaczna część powierzchni w realizowanym parku handlowym jest już wynajęta” – mówi Anna Wojciechowska Senior Leasing Manager w Scallier, która odpowiada za komercjalizację nowego parku.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.