
Wrocław
Wiadomości
Kolejny etap inwestycji Google we Wrocławiu. Gigant tworzy nowy zespół
Amerykański gigant rozpoczyna kolejny etap inwestycji w rozwój biura we Wrocławiu. Google będzie doradzać największym reklamodawcom w Europie.
Google tworzy nowy zespół we Wrocławiu w ramach rozbudowy i dwukrotnego powiększenia biura przy placu Bema. W ramach kolejnego etapu rozwoju biura w stolicy Dolnego Śląska tworzony jest zespół, który będzie doradzał największym reklamodawcom w Europie.
Kto może znaleźć pracę w nowym zespole? Google zatrudniał będzie specjalistów i specjalistki z doświadczeniem w branżach reklamy, mediów, konsultingu, sprzedaży czy marketingu, biegle posługujący się różnymi językami obcymi.
Przypomnijmy, że w marcu br., Google utworzył we Wrocławiu zespół, którego zadaniem jest pomoc we wdrażaniu technologii chmurowych klientom firmy z całej Europy. W ramach nowej inwestycji wrocławskie biuro stanie się siedzibą zespołu specjalistów i specjalistek, którzy będą współpracować z największymi europejskimi reklamodawcami i agencjami reklamowymi będącymi partnerami Google. Zatrudnione osoby będą miały za zadanie wspierać ich w rozwoju cyfrowych rozwiązań oraz doradzanie w strategii rozwoju biznesu i marki w internecie.
Google tworzy nowy zespół we Wrocławiu w ramach rozbudowy i dwukrotnego powiększenia biura przy placu Bema. W ramach kolejnego etapu rozwoju biura w stolicy Dolnego Śląska tworzony jest zespół, który będzie doradzał największym reklamodawcom w Europie.
Kto może znaleźć pracę w nowym zespole? Google zatrudniał będzie specjalistów i specjalistki z doświadczeniem w branżach reklamy, mediów, konsultingu, sprzedaży czy marketingu, biegle posługujący się różnymi językami obcymi.
Przypomnijmy, że w marcu br., Google utworzył we Wrocławiu zespół, którego zadaniem jest pomoc we wdrażaniu technologii chmurowych klientom firmy z całej Europy. W ramach nowej inwestycji wrocławskie biuro stanie się siedzibą zespołu specjalistów i specjalistek, którzy będą współpracować z największymi europejskimi reklamodawcami i agencjami reklamowymi będącymi partnerami Google. Zatrudnione osoby będą miały za zadanie wspierać ich w rozwoju cyfrowych rozwiązań oraz doradzanie w strategii rozwoju biznesu i marki w internecie.
Komentarze
Brak wpisów.