
Wrocław
Wiadomości
700-metrowy most nad Odrą we Wrocławiu. Powstaje jedna z największych inwestycji drogowych Wrocławia
Trwają intensywne prace przy realizacji nowego mostu na Alei Wielkiej Wyspy we Wrocławiu, który połączy południe miasta z Biskupinem i Sępolnem.
Jest to to obecnie jedna z największych i najbardziej oczekiwanych inwestycji drogowych Wrocławia. Aleja Wielkiej Wyspy, która powstaje we wschodniej części miasta będzie posiadała przeprawy nad rzekami Odrą i Oławą.
Inwestycja, która połączy ulice Krakowską i Mickiewicza ułatwi wjazd i wyjazd z Wielkiej Wyspy i wpłynie na zmniejszenie ruchu przez Park Szczytnicki. Aleja Wielkiej Wyspy będzie miała łącznie długość prawie 3,4 km, a koszt realizacji inwestycji to około 234 mln zł.
Od początku maja trwają intensywne prace przy budowie mostu nad Odrą, przy realizacji którego zastosowana została ciekawa metoda nawisowa. Wykonawca wylewa kolejne segmenty umożliwiające budowę 700-metrowego mostu bez podparcia.
W czwartek (5.05) został wylany kolejny segment, który połączy nas z estakadą znajdującą się od strony ul. Międzyrzeckiej i dochodzi prawie do samego przęsła nurtowego - Tomasz Czajka, zastępca dyrektora kontraktu ze spółki Banimex, która prowadzi prace.
Aleja Wielkiej Wyspy będzie drogą jednojezdniową tylko dla aut osobowych i komunikacji zbiorowej. Po obu stronach AWW pojawią się drogi rowerowe o łącznej długości 9,5 km.
Jest to to obecnie jedna z największych i najbardziej oczekiwanych inwestycji drogowych Wrocławia. Aleja Wielkiej Wyspy, która powstaje we wschodniej części miasta będzie posiadała przeprawy nad rzekami Odrą i Oławą.
Inwestycja, która połączy ulice Krakowską i Mickiewicza ułatwi wjazd i wyjazd z Wielkiej Wyspy i wpłynie na zmniejszenie ruchu przez Park Szczytnicki. Aleja Wielkiej Wyspy będzie miała łącznie długość prawie 3,4 km, a koszt realizacji inwestycji to około 234 mln zł.
Od początku maja trwają intensywne prace przy budowie mostu nad Odrą, przy realizacji którego zastosowana została ciekawa metoda nawisowa. Wykonawca wylewa kolejne segmenty umożliwiające budowę 700-metrowego mostu bez podparcia.
W czwartek (5.05) został wylany kolejny segment, który połączy nas z estakadą znajdującą się od strony ul. Międzyrzeckiej i dochodzi prawie do samego przęsła nurtowego - Tomasz Czajka, zastępca dyrektora kontraktu ze spółki Banimex, która prowadzi prace.
Aleja Wielkiej Wyspy będzie drogą jednojezdniową tylko dla aut osobowych i komunikacji zbiorowej. Po obu stronach AWW pojawią się drogi rowerowe o łącznej długości 9,5 km.
Komentarze
Brak wpisów.