Coraz silniejsi w regionie CEE
Sektor nieruchomości komercyjnych nad Wisłą w ostatnich latach prężnie się rozwija. Jesteśmy największym i najbardziej dojrzałym rynkiem w regionie CEE, a jako lider, mamy szansę dzielić się dobrymi praktykami i wprowadzać pionierskie rozwiązania biznesowe.
Innowacje oraz rozwój usług polskiego oddziału CBRE zostały niedawno docenione na arenie międzynarodowej. Działy Client Care i Building Consultancy będą świadczyć usługi na Europę Środkowo-Wschodnią, a ich dyrektorzy objęli stanowiska regionalne.
– Doradztwo nieruchomościowe zmienia się wraz z wymaganiami najemców i inwestorów, dlatego kluczowe jest projektowanie usług w taki sposób, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby. Od lat obserwujemy rynek, badamy satysfakcję klientów ze świadczonych usług oraz wprowadzamy ich sugestie, udoskonalając nasze działania i strategię. Te awanse to dla nas istotny komunikat potwierdzający, że obszar jakości obsługi klientów jest w CBRE traktowany pierwszoplanowo, nie tylko przez nasz oddział, ale także pozostałe kraje regionu – mówi Andreas Ridder, Managing Director CEE w CBRE.
Beata Jóźwik, dotychczas Client Care Director, poszerza swój zakres obowiązków i obejmuje stanowisko Head of Client Care w regionie CEE. Jej głównym celem będzie wypracowanie spójnych działań w zakresie opieki nad klientami w całym regionie oraz implementacja w innych krajach rozwiązań stosowanych i sprawdzonych w Polsce.
Stanowisko regionalne obejmuje również Jonathan Steer, który jako Head of Building Consultancy CEE&Poland będzie rozwijał usługi świadczone w zakresie doradztwa budowlanego w regionie, a także dbał o synergię we współpracy z klientami w poszczególnych krajach.
Innowacje oraz rozwój usług polskiego oddziału CBRE zostały niedawno docenione na arenie międzynarodowej. Działy Client Care i Building Consultancy będą świadczyć usługi na Europę Środkowo-Wschodnią, a ich dyrektorzy objęli stanowiska regionalne.
– Doradztwo nieruchomościowe zmienia się wraz z wymaganiami najemców i inwestorów, dlatego kluczowe jest projektowanie usług w taki sposób, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby. Od lat obserwujemy rynek, badamy satysfakcję klientów ze świadczonych usług oraz wprowadzamy ich sugestie, udoskonalając nasze działania i strategię. Te awanse to dla nas istotny komunikat potwierdzający, że obszar jakości obsługi klientów jest w CBRE traktowany pierwszoplanowo, nie tylko przez nasz oddział, ale także pozostałe kraje regionu – mówi Andreas Ridder, Managing Director CEE w CBRE.
Beata Jóźwik, dotychczas Client Care Director, poszerza swój zakres obowiązków i obejmuje stanowisko Head of Client Care w regionie CEE. Jej głównym celem będzie wypracowanie spójnych działań w zakresie opieki nad klientami w całym regionie oraz implementacja w innych krajach rozwiązań stosowanych i sprawdzonych w Polsce.
Stanowisko regionalne obejmuje również Jonathan Steer, który jako Head of Building Consultancy CEE&Poland będzie rozwijał usługi świadczone w zakresie doradztwa budowlanego w regionie, a także dbał o synergię we współpracy z klientami w poszczególnych krajach.
Inne wiadomości o CBRE Property Management Poland
- W Warszawie powstaje dużo nowych biur. W modernizacji znajduje się aż 58 000 mkw. 2024-07-25 08:41:53
- Fundusz kupuje blisko 20-letni biurowiec przy Placu Zawiszy i podda go metamorfozie 2024-04-04 09:54:16
- Polska siedziba globalnej firmy IT w Śródmieściu. Wynajęli połowę biurowca 2024-02-28 08:53:15
- Polska przed Szwajcarią i Holandią, Warszawa wyprzedziła Frankfurt, Sztokholm czy Pragę [RAPORT] 2023-02-16 09:06:39
-
Kamil
Gość