Strabag na budowie obwodnicy Kartuz
Spółka Strabag i gdański Zarząd Dróg Wojewódzkich podpisał umowę dotyczącą wybudowania pierwszego etapu budowy obwodnicy Kartuz. Koszt inwestycji wynosi 14,6 mln zł netto.
W ramach podpisanego kontraktu wykonawca ma za zadanie wybudować 2-kilometrową obwodnicę Kartuz. Strabag przebuduje drogę wojewódzką 224 w śladzie ulicy Węglowej od Grzybna do skrzyżowania z ulicą 3-go Maja o długości 0,882 km, a następnie wybuduje nowy odcinek trasy o długości 1,1 km, który będzie prowadził od skrzyżowania ulic Węglowej i 3-go Maja aż do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 211 (ul. Gdańska).
Dodatkowo wykonawca inwestycji przebuduje odcinek drogi wojewódzkiej 224 o długości 0,682 km, która po wybudowaniu nowego odcinka drogi, stanie się drogą obsługującą ruch lokalny. Wybudowane zostaną również dwa ronda, wyspy rozdzielające, azyle dla pieszych, chodniki, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo-rowerowe oraz trzy przepusty pod jezdnią
Budowa obwodnicy Kartuz realizowana będzie etapowo, a docelowo będzie miała około 9 kilometrów. Etap drugi składał się będzie z 2,6 kilometrowego odcinka od skrzyżowania z DW 211 w kierunku Żukowa do skrzyżowania z DW 228 w kierunku Bytowa. Ostatni etap to 4,2 km drogi od skrzyżowania z obecną DW 211 na zachód od granic miasta Kartuzy do początku odcinka wg Etapu I.
Całość ma zostać oddana do użytku w 2020 roku.
W ramach podpisanego kontraktu wykonawca ma za zadanie wybudować 2-kilometrową obwodnicę Kartuz. Strabag przebuduje drogę wojewódzką 224 w śladzie ulicy Węglowej od Grzybna do skrzyżowania z ulicą 3-go Maja o długości 0,882 km, a następnie wybuduje nowy odcinek trasy o długości 1,1 km, który będzie prowadził od skrzyżowania ulic Węglowej i 3-go Maja aż do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 211 (ul. Gdańska).
Dodatkowo wykonawca inwestycji przebuduje odcinek drogi wojewódzkiej 224 o długości 0,682 km, która po wybudowaniu nowego odcinka drogi, stanie się drogą obsługującą ruch lokalny. Wybudowane zostaną również dwa ronda, wyspy rozdzielające, azyle dla pieszych, chodniki, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo-rowerowe oraz trzy przepusty pod jezdnią
Budowa obwodnicy Kartuz realizowana będzie etapowo, a docelowo będzie miała około 9 kilometrów. Etap drugi składał się będzie z 2,6 kilometrowego odcinka od skrzyżowania z DW 211 w kierunku Żukowa do skrzyżowania z DW 228 w kierunku Bytowa. Ostatni etap to 4,2 km drogi od skrzyżowania z obecną DW 211 na zachód od granic miasta Kartuzy do początku odcinka wg Etapu I.
Całość ma zostać oddana do użytku w 2020 roku.
Inne wiadomości o Strabag
- Nowa hala lekkoatletyczna i strzelnicza w Bydgoszczy w połowie budowy 2025-05-20 09:25:04
- Wieżowiec w centrum Warszawy zaczyna piąć się w górę. Będzie miał m.in. zewnętrzne tarasy i panoramiczne windy 2025-05-20 09:09:52
- Śródmieście zyska nowy apartamentowiec. Luksusowa Villa Bogoria pnie się w górę 2025-05-15 06:44:24
- W Śródmieściu powstaje luksusowy apartamentowiec z zaokrąglonym narożnikiem 2025-04-14 10:32:29
-
Komentarze
Brak wpisów.