Centrum Handlowe Wzgórze uzyska nowy wygląd


2010.04.15
Centrum Handlowe Wzgórze uzyska nowy wygląd i zostanie przebudowane według nowej koncepcji architektonicznej. 550-metrowa fasada centrum uzyska nowoczesny wygląd. Zostanie dobudowana nowa część Wzgórza.

Nowa koncepcja architektoniczna opiera się na idei budowy centrum wokół głównego placu o charakterze rynku miejskiego - miejsca spotkań, spędzania wolnego czasu i robienia zakupów, nowej agory. Przestrzeń handlowa Wzgórza koncentrować się będzie wokół trzech stref: artykułów codziennej potrzeby, rozrywki i wypoczynku (kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje wokół głównego placu wewnątrz centrum), sklepów z odzieżą (fashion mix). Na łącznej powierzchni handlowej 63 tys. mkw dwupoziomowego Wzgórza znajdzie się 250 sklepów. Nowy parking pomieści 1800 aut na siedmiu poziomach.
Grupa Foncière Euris, właściciel Centrum Handlowego Wzgórze w Gdyni, powierzyła w 2009 roku spółce Mayland Real Estate przeprowadzenie projektu odnowienia istniejącego obiektu oraz budowy nowej części centrum. Mayland został również project managerem Wzgórza.
Mayland Real Estate w 2008 roku otworzył trzy centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie oraz Jantara w Słupsku. Mayland planuje otwarcie kolejnych projektów m.in. w Krakowie, Szczecinie i Słupsku.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.