Międzynarodowa sieć hotelowa Marriott z nowymi inwestycjami. Silny rozwój luksusowych marek
Najbliższe lata upłyną dla Marriott International pod znakiem inwestycji. Międzynarodowa sieć hotelowa ma w planach otwarcie ponad 10 obiektów w Polsce, w tym debiuty marek Le Meridien oraz Element Hotels by Westin.
W ciągu najbliższych lat znacząco wzmocni się obecność firmy Marriott International na polskim rynku hotelowym. Obecne portfolio liczy 24 obiekty reprezentujących 12 marek, które oferują łącznie ponad 4 500 pokoi w 8 polskich miastach - Warszawa, Gdynia, Kraków, Wrocław, Szczecin, Poznań oraz Sopot. W najnowszej strategii firmy znajduje się rozwój portfolio w segmentach luksusowym, premium i select service w kluczowych lokalizacjach wypoczynkowych i biznesowych w Europie Wschodniej.
W 2025 roku ma nastąpić otwarcie marki premium w Krakowie - Le Meridien Kraków Royal. Marriott International zwiększy ponadto obecność swoich marek zrzeszających hotele niezależne, otwierając obiekty Tribute Portfolio w Warszawie i Autograph Collection we Wrocławiu. Na gdańskiej starówce otwarty ma zostać drugi w kraju hotel pod szyldem Renaissance.
W segmencie select-service także nastąpić ma silny wzrost. Już wiosną bieżącego roku w stolicy Dolnego Śląska zadebiutuje Element by Westin, która odpowiada na zapotrzebowanie na przedłużone pobyty.
Four Points by Sheraton kontynuuje swój dynamiczny rozwój w naszym kraju i już w 2025 roku otwarte zostaną dwa nowe obiekty we Wrocławiu i Poznaniu. Z kolei modna marka Moxy Hotels ma otworzyć w centrum Warszawy swój piąty obiekt w Polsce i drugi w stolicy. Powiększy się również luksusowe portfolio firmy Marriott. Otwarty ma zostać w naszym kraju drugi obiekt The Luxury Collection - będzie to H15 Luxury Palace, Luxury Collection hotel mieszczący się w krakowskim Pałacu Lubomirskich.
W Polsce reprezentowanych jest 12 marek należących do Marriott International, z których każda oferuje zróżnicowane doświadczenia dla różnych grup podróżnych. Marki obecne aktualnie w Polsce to The Luxury Collection w segmencie luksusowym, Marriott Hotels, Sheraton, Renaissance Hotels, Autograph Collection, Tribute Portfolio i Westin w segmencie premium oraz Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton, Moxy Hotels i AC Hotels by Marriott w segmencie select service.
W ciągu najbliższych lat znacząco wzmocni się obecność firmy Marriott International na polskim rynku hotelowym. Obecne portfolio liczy 24 obiekty reprezentujących 12 marek, które oferują łącznie ponad 4 500 pokoi w 8 polskich miastach - Warszawa, Gdynia, Kraków, Wrocław, Szczecin, Poznań oraz Sopot. W najnowszej strategii firmy znajduje się rozwój portfolio w segmentach luksusowym, premium i select service w kluczowych lokalizacjach wypoczynkowych i biznesowych w Europie Wschodniej.
Marriott International skupia się na rozwijaniu i dywersyfikacji swojego portfolio i usług w Polsce, aby zaspokoić silny popyt na podróże do tej destynacji. Z naszym cenionym portfolio marek, światowej klasy platformą dystrybucyjną oraz nagradzanym programem podróżniczym, Marriott Bonvoy, nieustannie tworzymy arakcyjne możliwości rozwoju dla właścicieli i franczyzobiorców na rynkupowiedział: Janusz Mitulski, Senior Director of Development, Central & Eastern Europe, Marriott International
W 2025 roku ma nastąpić otwarcie marki premium w Krakowie - Le Meridien Kraków Royal. Marriott International zwiększy ponadto obecność swoich marek zrzeszających hotele niezależne, otwierając obiekty Tribute Portfolio w Warszawie i Autograph Collection we Wrocławiu. Na gdańskiej starówce otwarty ma zostać drugi w kraju hotel pod szyldem Renaissance.
W segmencie select-service także nastąpić ma silny wzrost. Już wiosną bieżącego roku w stolicy Dolnego Śląska zadebiutuje Element by Westin, która odpowiada na zapotrzebowanie na przedłużone pobyty.
Four Points by Sheraton kontynuuje swój dynamiczny rozwój w naszym kraju i już w 2025 roku otwarte zostaną dwa nowe obiekty we Wrocławiu i Poznaniu. Z kolei modna marka Moxy Hotels ma otworzyć w centrum Warszawy swój piąty obiekt w Polsce i drugi w stolicy. Powiększy się również luksusowe portfolio firmy Marriott. Otwarty ma zostać w naszym kraju drugi obiekt The Luxury Collection - będzie to H15 Luxury Palace, Luxury Collection hotel mieszczący się w krakowskim Pałacu Lubomirskich.
W Polsce reprezentowanych jest 12 marek należących do Marriott International, z których każda oferuje zróżnicowane doświadczenia dla różnych grup podróżnych. Marki obecne aktualnie w Polsce to The Luxury Collection w segmencie luksusowym, Marriott Hotels, Sheraton, Renaissance Hotels, Autograph Collection, Tribute Portfolio i Westin w segmencie premium oraz Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton, Moxy Hotels i AC Hotels by Marriott w segmencie select service.
Komentarze
Brak wpisów.