Marki grupy LPP w Galerii Solnej


2012.06.05
Autor: Urbanity
Do grona najemców Galerii Solnej w Inowrocławiu dołączyły sklepy grupy LPP. Salony: Reserved, Mohito, House, Cropp Town oraz nowej marki grupy, która na polskim rynku zadebiutuje w 2013 roku, zajmą łącznie powierzchnię ponad 2 tys. mkw. Galeria Solna zostanie otwarta w pierwszej połowie 2013 roku.

Salon marki Reserved będzie miał ponad 1 tys. mkw. House i Cropp Town zajmą ponad 270 mkw. każdy, w Mohito będzie można zrobić zakupy na ponad 230 mkw. Nowa marka spółki zajmie lokal o powierzchni ponad 250 mkw.

Całkowita powierzchnia najmu Galerii Solnej wyniesie ponad 31 tys. mkw. Głównym operatorem spożywczym obiektu będzie hipermarket Tesco, który zajmie około 6 tys. mkw. W ofercie centrum znajdzie się ponad 100 sklepów i punktów usługowych oraz market budowlany Nomi, o powierzchni blisko 7 tys. mkw

Inwestorem Galerii Solnej są firmy: ACTEEUM Central Europe Sp. z o.o. należąca do Acteeum Group oraz spółka Libra Project, której większościowym udziałowcem jest Dariusz Miłek ? prezes spółki NG2 SA. W chwili obecnej, pierwsza z firm prowadzi również proces rozbudowy centrów handlowych z portfolio CBRE Global Investors: Sarni Stok w Bielsku-Białej i Ogrody w Elblągu, gdzie odpowiada także za komercjalizację. Z kolei w połowie maja nastąpiło otwarcie inwestycji Dariusza Miłka ? Galerii Korona Kielce.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.