Dopiewo
Wiadomości
Pod Poznaniem powstaje jeden z największych kompleksów logistycznych w regionie
Po zachodniej stronie Poznania powstaje jeden największych kompleksów logistycznych w regionie. MLP Group, jako deweloper projektu, powiększył o dodatkowe 10 ha bank ziemi, na którym realizowany projekt MLP Poznań West.
Dokupienie dodatkowych 10 hektarów w miejscowości Dąbrówka, w gminie Dopiewo pod Poznaniem, sprawia, że park logistyczny MLP Poznań West będzie zajmował łącznie około 29 hektarów i oferował docelowo około 150 000 metrów kwadratowych najnowocześniejszej powierzchni magazynowo-biurowej.
MLP zrealizowało do tej pory w ramach podpoznańskiej inwestycji ponad 29 000 mkw. powierzchni magazynowej do wynajęcia. Obecnie w budowie są kolejne obiekty, które zaoferują łącznie 43 000 mkw., a do wybudowania pozostanie jeszcze około 78 000 mkw. Pierwsza hala magazynowa o powierzchni 8 800 mkw., została wybudowana w 2019 roku. Do tej pory wybudowano trzy obiekty.
MLP Poznań West zlokalizowane jest po zachodniej stronie Poznania, obok drogi ekspresowej S11 i zaledwie 7 km od skrzyżowania autostrady A2 i trasy S11.
Dokupienie dodatkowych 10 hektarów w miejscowości Dąbrówka, w gminie Dopiewo pod Poznaniem, sprawia, że park logistyczny MLP Poznań West będzie zajmował łącznie około 29 hektarów i oferował docelowo około 150 000 metrów kwadratowych najnowocześniejszej powierzchni magazynowo-biurowej.
MLP zrealizowało do tej pory w ramach podpoznańskiej inwestycji ponad 29 000 mkw. powierzchni magazynowej do wynajęcia. Obecnie w budowie są kolejne obiekty, które zaoferują łącznie 43 000 mkw., a do wybudowania pozostanie jeszcze około 78 000 mkw. Pierwsza hala magazynowa o powierzchni 8 800 mkw., została wybudowana w 2019 roku. Do tej pory wybudowano trzy obiekty.
MLP Poznań West zlokalizowane jest po zachodniej stronie Poznania, obok drogi ekspresowej S11 i zaledwie 7 km od skrzyżowania autostrady A2 i trasy S11.
mark
Gość
Buba
Gość
mark
Gość
Lokalizacja jest właściwa tylko władze lokalne powinny warunkować te inwestycję przygotowaniem infrastruktury. Nie może być tak że mieszkaniec przysłowiowych Kamionek - przez to że ktoś zbudował kilka centrów logistycznych u niego za płotem stoi w godzinnym korku wracając z Poznania bo kilkaset tirów chcę używać zjazdu, który nie jest przygotowany na taką przepustowość.