
Warszawa
Wiadomości
W tym roku gotowy będzie 140-metrowy wiadukt na Rembertowie. Koniec z korami w tej części Warszawy
Koniec z korkami przed zamkniętymi rogatkami w Rembertowie coraz bliżej. Budowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 2 w ciągu ul. Chełmżyńskiej zbliża się do końca. Obiekt ma zostać oddany do użytku jeszcze przed końcem 2025 roku.
Wiadukt o długości 140 metrów będzie częścią nowej drogi o długości około 700 metrów, łączącej skrzyżowanie ul. Chełmżyńskiej ze Stelmachów z rondem na ul. Chełmżyńskiej. Na wiadukcie powstaje jedna jezdnia z dwoma pasami ruchu, chodniki, ścieżka rowerowa oraz zatoka autobusowa z przystankiem. Uzupełnieniem inwestycji jest budowa pochylni, schodów i wind dla osób z niepełnosprawnościami.
Generalnym wykonawcą prac budowlanych o wartości 68 mln zł jest firma Intop Warszawa, która zrealizowała już pierwsze warstwy nawierzchni, a obecnie powstają schody, pochylnie i montowane są windy.
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa i płynności ruchu drogowego oraz kolejowego w tym rejonie Warszawy. Dotychczasowe przejazdy kolejowe w tym miejscu były często zamknięte, co powodowało utrudnienia komunikacyjne. Po zakończeniu budowy wiaduktu, przejazd w poziomie szyn zostanie zlikwidowany.
Całość ma być gotowa do końca tego roku.
Wiadukt o długości 140 metrów będzie częścią nowej drogi o długości około 700 metrów, łączącej skrzyżowanie ul. Chełmżyńskiej ze Stelmachów z rondem na ul. Chełmżyńskiej. Na wiadukcie powstaje jedna jezdnia z dwoma pasami ruchu, chodniki, ścieżka rowerowa oraz zatoka autobusowa z przystankiem. Uzupełnieniem inwestycji jest budowa pochylni, schodów i wind dla osób z niepełnosprawnościami.
Generalnym wykonawcą prac budowlanych o wartości 68 mln zł jest firma Intop Warszawa, która zrealizowała już pierwsze warstwy nawierzchni, a obecnie powstają schody, pochylnie i montowane są windy.
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa i płynności ruchu drogowego oraz kolejowego w tym rejonie Warszawy. Dotychczasowe przejazdy kolejowe w tym miejscu były często zamknięte, co powodowało utrudnienia komunikacyjne. Po zakończeniu budowy wiaduktu, przejazd w poziomie szyn zostanie zlikwidowany.
Całość ma być gotowa do końca tego roku.
Inne wiadomości o PKP Oddział Dworce Kolejowe
- Wybudowany w 1858 roku dworzec przeszedł metamorfozę. Otwarcie Rzeszowskiego Centrum Komunikacyjnego 2025-09-05 05:52:41
- Najlepszy w swojej kategorii, drugi w Europie. Wrocław Główny wyprzedził Berlin i Londyn 2025-08-29 12:11:00
- Największa przebudowa stacji kolejowej w Warszawie po prawej stronie Wisły - czas na Wschodnią 2025-08-27 13:51:50
- Blisko 130-letni dworzec z czasów Imperium Rosyjskiego odzyska dawny blask 2025-08-21 09:24:40
-
Komentarze
Brak wpisów.