
Wrocław
Wiadomości
Zaawansowane prace na budowie Wroclavii [LISTA NAJEMCÓW]
Wiosną 2017 roku do galerii Wroclavia wprowadzą się najemcy, w październiku zakupy zrobią pierwsi klienci, a 7 listopada z nowego dworca PKS odjadą pierwsze autobusy. Tak wygląda harmonogram realizacji wrocławskiego kompleksu wielofunkcyjnego przy ulicy Borowskiej.
Budowa wrocławskiego kompleksu wielofunkcyjnego, który realizowany jest przez firmę Unibail-Rodamco Polska, przebiega zgodnie z harmonogramem. Trwają prace wykończeniowe we wnętrzu Wroclavii, m.in. montaż marmurowych posadzek (wykonane 20%), szklanych balustrad (20%), podwieszanych sufitów, schodów ruchomych (95%) i wind (40%). Na zewnątrz postępują prace nad elewacją.
Poziom komercjalizacji obiektu wynosi obecnie 70 procent. Łącznie galeria handlowa Wroclavia zaoferuje 200 lokali handlowo-usługowych o powierzchni 64 000 metrów kwadratowych. Wśród najemców znajdziemy takie marki jak: Loft 37, Forever 21, Zara Home, Steve Madden, Zara, Reserved, H&M, Stradivarius, New Look, Media Markt, Euro AGD RTV, Intimissimi, Calzedonia, Pandora, Apart, Yes, Triumph, Mohito, House, Cropp, Sinsay, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz drogeria Hebe.
Nowy dworzec autobusowy PKS będzie się znajdował na poziomie -2, gdzie zaplanowano 14 miejsc postojowych. Poczekalnia znajdzie się na poziomie -1, z której będziemy mogli zjechać za pomocą wind bądź schodów ruchomych do poziomu niżej, skąd odjeżdżały będą autokary. Na obu poziomach jednocześnie będzie mogło przebywać około 800 pasażerów.
Poziom -1 to również kasy biletowe, informacja oraz tablice z rozkładami jazdy. Kondygnacje 0, 1 i 2 to galeria handlowa z 200 sklepami. Na poziomie 0 znajdzie się sklep Biedronka oraz Carrefour.
Drugie piętro zostanie zagospodarowane pod punkty gastronomiczne, których łącznie będzie 20 - 11 restauracji i 9 barów szybkiej obsługi. Wśród najemców tej części galerii znajdziemy m.in. Vege Life, Salad Story, Express Doner, Polish Lody, Etno Cafe, Pasibus oraz pierwsza we Wrocławiu restauracja Vapiano. Drugie piętro Wroclavii to także część rozrywkowa, czyli multipleks Cinema City z 20 salami kinowymi i IMAX-em na 460 widzów.
Część relaksacyjna również znajdzie się na drugim pietrze, gdzie na świeżym powietrzu będziemy mogli odpocząć wśród posadzonych drzew, krzewów i trawy.
Kompleks Wroclavia to również powierzchnia biurowa, znajdująca się od strony ulicy Suchej. Na poziomie 3 i 4 znajdą się biura o powierzchni 7000 mkw.
2300 stanowisk parkingowych znajdzie się na poziomie -1 oraz częściowo na poziomach -2, 2 i 3. Wjazd na parking będzie możliwy od ulicy Borowskiej i Joannitów.
Całość ma być gotowa jesienią 2017 roku. Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Warbud, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia IMB Asymetria.
Budowa wrocławskiego kompleksu wielofunkcyjnego, który realizowany jest przez firmę Unibail-Rodamco Polska, przebiega zgodnie z harmonogramem. Trwają prace wykończeniowe we wnętrzu Wroclavii, m.in. montaż marmurowych posadzek (wykonane 20%), szklanych balustrad (20%), podwieszanych sufitów, schodów ruchomych (95%) i wind (40%). Na zewnątrz postępują prace nad elewacją.
Poziom komercjalizacji obiektu wynosi obecnie 70 procent. Łącznie galeria handlowa Wroclavia zaoferuje 200 lokali handlowo-usługowych o powierzchni 64 000 metrów kwadratowych. Wśród najemców znajdziemy takie marki jak: Loft 37, Forever 21, Zara Home, Steve Madden, Zara, Reserved, H&M, Stradivarius, New Look, Media Markt, Euro AGD RTV, Intimissimi, Calzedonia, Pandora, Apart, Yes, Triumph, Mohito, House, Cropp, Sinsay, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz drogeria Hebe.
Nowy dworzec autobusowy PKS będzie się znajdował na poziomie -2, gdzie zaplanowano 14 miejsc postojowych. Poczekalnia znajdzie się na poziomie -1, z której będziemy mogli zjechać za pomocą wind bądź schodów ruchomych do poziomu niżej, skąd odjeżdżały będą autokary. Na obu poziomach jednocześnie będzie mogło przebywać około 800 pasażerów.
Poziom -1 to również kasy biletowe, informacja oraz tablice z rozkładami jazdy. Kondygnacje 0, 1 i 2 to galeria handlowa z 200 sklepami. Na poziomie 0 znajdzie się sklep Biedronka oraz Carrefour.
Drugie piętro zostanie zagospodarowane pod punkty gastronomiczne, których łącznie będzie 20 - 11 restauracji i 9 barów szybkiej obsługi. Wśród najemców tej części galerii znajdziemy m.in. Vege Life, Salad Story, Express Doner, Polish Lody, Etno Cafe, Pasibus oraz pierwsza we Wrocławiu restauracja Vapiano. Drugie piętro Wroclavii to także część rozrywkowa, czyli multipleks Cinema City z 20 salami kinowymi i IMAX-em na 460 widzów.
Część relaksacyjna również znajdzie się na drugim pietrze, gdzie na świeżym powietrzu będziemy mogli odpocząć wśród posadzonych drzew, krzewów i trawy.
Kompleks Wroclavia to również powierzchnia biurowa, znajdująca się od strony ulicy Suchej. Na poziomie 3 i 4 znajdą się biura o powierzchni 7000 mkw.
2300 stanowisk parkingowych znajdzie się na poziomie -1 oraz częściowo na poziomach -2, 2 i 3. Wjazd na parking będzie możliwy od ulicy Borowskiej i Joannitów.
Całość ma być gotowa jesienią 2017 roku. Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Warbud, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia IMB Asymetria.
Inne wiadomości o Wroclavia, Warbud, ATP Asymetria, Unibail-Rodamco Polska
- Wrocław drugim miastem w Polsce dla Spaces 2019-04-15 05:29:02
- Kolejny we Wrocławiu sklep Marc O’Polo 2018-08-31 09:33:33
- Otwarcie galerii Wroclavia. Znamy ceny biletów do Cinema City 2017-10-18 10:37:24
- Sklep MediaMarkt otwiera kolejny lokal we Wrocławiu 2017-08-24 11:02:43
-
Komentarze
Brak wpisów.