
Legnica
Wiadomości
Koleje Dolnośląskie z gotową ważną inwestycją w Legnicy
Koleje Dolnośląskie dysponują już nowoczesnym zapleczem do obsługi i serwisowania taboru. Zakończyła się realizacja inwestycji w Legnicy, zaprojektowanej przez Pracownię Projektową F11.
Zakończyła się rozbudowa zaplecza technicznego do obsługi i serwisowania taboru Spółki Koleje Dolnośląskie S.A. Inwestycja powstała przy ulicy Pątnowskiej 1 w Legnicy, a nowy budynek został dobudowany do już istniejącej hali serwisu taboru kolejowego. Generalnym wykonawcą była firma Alstal Grupa Budowlana.
Nowoczesne zaplecze techniczne posiada pięć torów przejazdowych o długości łącznej ok. 600 metrów. Budynek został podzielony na kilka części - pierwsza jest dwukondygnacyjna. W parterze mieści się myjnia automatyczna o powierzchni pond 1000 mkw., i długości ok. 120 metrów. Powyżej znajdują się pomieszczenia biurowo-socjalne. Kolejna część budynku to hala napraw z trzema stanowiskami serwisowo-przejazdowymi, ułożonymi na kanałach serwisowych o łącznej długości ponad 300 metrów. Trzecia część obejmuje pomieszczenia techniczne, magazynowe i warsztatowe oraz halę tokarki podtorowej.
Inwestycja posiada wiele rozwiązań proekologicznych, w tym m.in. panele fotowoltaiczne na dachu. Wokół budynku, na powierzchni ponad 22 000 mkw., znajdują się bocznice kolejowe, utwardzone place manewrowe, parkingi i tereny zielone. Na terenie zaplecza technicznego Kolei Dolnośląskich mieści się także wiata magazynowa wysokiego składowania, stacja paliw ze zbiornikami podziemnymi dla tankowania pojazdów spalinowych oraz dwa stanowiska odfekalniania. Obiekt wyposażony jest w nowoczesną technologię odciągu spalin, dwie suwnice oraz stanowisko laserowego pomiaru kół.
Za projekt architektoniczny odpowiada Pracownia Projektowa F11.
Zakończyła się rozbudowa zaplecza technicznego do obsługi i serwisowania taboru Spółki Koleje Dolnośląskie S.A. Inwestycja powstała przy ulicy Pątnowskiej 1 w Legnicy, a nowy budynek został dobudowany do już istniejącej hali serwisu taboru kolejowego. Generalnym wykonawcą była firma Alstal Grupa Budowlana.
Nowoczesne zaplecze techniczne posiada pięć torów przejazdowych o długości łącznej ok. 600 metrów. Budynek został podzielony na kilka części - pierwsza jest dwukondygnacyjna. W parterze mieści się myjnia automatyczna o powierzchni pond 1000 mkw., i długości ok. 120 metrów. Powyżej znajdują się pomieszczenia biurowo-socjalne. Kolejna część budynku to hala napraw z trzema stanowiskami serwisowo-przejazdowymi, ułożonymi na kanałach serwisowych o łącznej długości ponad 300 metrów. Trzecia część obejmuje pomieszczenia techniczne, magazynowe i warsztatowe oraz halę tokarki podtorowej.
Inwestycja posiada wiele rozwiązań proekologicznych, w tym m.in. panele fotowoltaiczne na dachu. Wokół budynku, na powierzchni ponad 22 000 mkw., znajdują się bocznice kolejowe, utwardzone place manewrowe, parkingi i tereny zielone. Na terenie zaplecza technicznego Kolei Dolnośląskich mieści się także wiata magazynowa wysokiego składowania, stacja paliw ze zbiornikami podziemnymi dla tankowania pojazdów spalinowych oraz dwa stanowiska odfekalniania. Obiekt wyposażony jest w nowoczesną technologię odciągu spalin, dwie suwnice oraz stanowisko laserowego pomiaru kół.
Za projekt architektoniczny odpowiada Pracownia Projektowa F11.
Inne wiadomości o Hala serwisowa Kolei Dolnośląskich, Alstal Grupa Budowlana
- W Legnicy powstaje inwestycja dla Kolei Dolnośląskich. Zakończenie jeszcze w tym roku 2023-02-17 09:50:07
- Koleje Dolnośląskie z zapleczem technicznym w Legnicy. Zakończył się ważny etap inwestycji 2022-11-18 09:08:02
- Koleje Dolnośląskie szykują budowę hali serwisowej w Legnicy 2021-05-14 06:33:17
- Powstaje unikalny projekt w ramach modelowego osiedla we Wrocławiu. Zaplanowano m.in. kładkę pieszo-rowerową 2025-03-21 08:26:47
-
Komentarze
Brak wpisów.