Transformacja wieżowca Sky Tower. Planowane kolejne innowacje i zmiany


2023.10.17
Autor: Piotr Maślak
W roku 2023 w wieżowcu Sky Tower, jednym z najwyższych w Polsce, zawarto znaczące kontrakty wynajmu obejmujące ponad 5000 metrów kwadratowych przestrzeni, z czego aż 3200 metrów kwadratowych dedykowano działalności handlowej.

Ten osiągnięty sukces jest konsekwencją strategii transformacji Sky Tower, która obejmuje odświeżenie obiektu, wprowadzenie innowacyjnych funkcji, restrukturyzację oferty handlowo-usługowej oraz, ostatecznie, tworzenie nowego, wielofunkcyjnego kompleksu.

Galeria Sky Tower przeszła znaczącą ewolucję, zwracając szczególną uwagę na segment convenience, usług i rozrywki przez ostatni rok. Spośród tych 3200 metrów kwadratowych przestrzeni handlowej, ponad 1000 metrów kwadratowych zostało wynajętych przez dużego operatora dyskontów niespożywczych, który planuje otwarcie swojego sklepu jeszcze w bieżącym roku. To istotny krok w kierunku odświeżenia portfolio najemców i stworzenia nowej oferty produktów i usług dostępnych dla klientów.

Istniejący najemcy, którzy wydłużyli swoje kontrakty, to m.in. Eurospar, Wystawa klocków LEGO, Dom Wina, Zegarki.pl oraz Monster Bubble.

Sky Tower kontynuuje proces transformacji, przyciągając zarówno inwestorów, klientów, jak i turystów. W kolejnych latach możemy oczekiwać wielu innowacji i zmian, które uczynią to miejsce jeszcze atrakcyjniejszym dla odwiedzających. Obecnie trwa remont galerii handlowej, który ma na celu dostosowanie przestrzeni do potrzeb klientów i najemców. Goście mogą już korzystać z relaksującej strefy wypoczynkowej z funkcjonalnymi meblami przy rotundzie. Ponadto, taras widokowy jest przebudowywany, aby oferować zachwycające widoki na miasto i okolicę. Zostanie powiększony z 250 metrów kwadratowych do 600 metrów kwadratowych, a na jego szczyt zawiezie nas multimedialna winda. Wkrótce zostaną ogłoszone kolejne etapy modernizacji, które przyniosą liczne nowości.

- Przedłużenia oraz nowe umowy z partnerami, to strategiczny krok w naszej transformacji. Jesteśmy gotowi dostosować się do zmieniających się potrzeb naszych klientów i stworzyć dla nich miejsce, gdzie mogą dokonywać szybkich i wygodnych codziennych zakupów oraz miło spędzić czas – mówi Agnieszka Muż, Senior Asset Manager w Adventum Group, funduszu zarządzającym Sky Tower

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.