Galeria handlowa w centrum Wrocławia zmieniła wygląd. Pojawiły się nowe sklepy, w tym debiutujące marki w mieście


2024.11.21
Autor: Monika Kumorek
Jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku przeszło modernizację fasady. Równolegle w galerii pojawiło się kilku nowych najemców, w tym marki, które debiutują we Wrocławiu.

Pasaż Grunwaldzki to jedno z ulubionych miejsc zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego. Centrum handlowe w ostatnim czasie przeszło modernizację fasady. Powiększyła się również lista najemców.

Grono najemców zostało poszerzone o siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły swoje umowy w centrum handlowym, które należy do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami to blisko 2 900 metrów kwadratowych. Lista najemców Pasażu Grunwaldzkiego powiększyła się o salony Rituals, C&A, Gorąco Polecam, Action i Maxi Zoo oraz debiutujące na wrocławskim rynku jubilera Harf Biżuteria i ZEGAREK.NET.
Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, fot. materiały prasowe

Na tym nie koniec zmian. Zakończyła się właśnie modernizacja fasady obiektu. Monochromatyczna kolorystyka dodała obiektowi elegancji i pozwoliła na spójną ekspozycję logotypów najemców.

Pasaż Grunwaldzki znajduje się w centrum Wrocławia i jest jednym z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. W ofercie galerii znajduje się około 180 sklepów i punktów usługowych oraz część restauracyjna. W pasażu znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji parking samochodowy na 1400 stanowisk.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.