
Kłodzko
Wiadomości
Otwarcie rozbudowanej części Galerii Twierdza Kłodzko. W ofercie nowe sklepy
Nowe otwarcie, nowa jakość – Galeria Twierdza Kłodzko wzmacnia swoją pozycję jako regionalny lider handlu. Dzięki premierze nowej części parku handlowego o powierzchni blisko 4200 mkw., obiekt zarządzany przez EPP nie tylko przyciąga klientów nową ofertą, ale i debiutującymi w regionie markami: TK Maxx i drogerią dm.
Zakończona sukcesem komercjalizacja i silne zainteresowanie najemców na długo przed otwarciem potwierdzają: Kłodzko staje się ważnym punktem na handlowej mapie południowo-zachodniej Polski – również dla klientów z Czech. Sprawdź, jak nowa inwestycja przekłada się na rozwój całego regionu i jak zmienia potrzeby konsumentów w Kotlinie Kłodzkiej.
Galeria Twierdza Kłodzko, zarządzana przez EPP, dynamicznie rozwija się, umacniając swoją pozycję jako kluczowy ośrodek handlowy w południowo-zachodniej Polsce. 15 maja 2025 roku oficjalnie otwarto nową część parku handlowego, obejmującą 4200 mkw. powierzchni handlowej. Co istotne, wszystkie lokale zostały skomercjalizowane z dużym wyprzedzeniem.
Wśród nowych marek szczególną uwagę zwraca debiutujący w regionie TK Maxx, oferujący zakupy w modelu off-price, oraz pierwsza drogeria dm w Kotlinie Kłodzkiej. Rozszerzoną ofertę zaprezentował również Reserved – marka z portfolio LPP – a zwolnioną przestrzeń po nim już wkrótce zajmie Sinsay.
– Dzięki otwarciu nowej części parku handlowego zrealizowaliśmy nasze dwa kluczowe cele: wprowadziliśmy atrakcyjne, dotąd niedostępne w regionie marki oraz zaoferowaliśmy naszym dotychczasowym najemcom przestrzenie bardziej dostosowane do ich aktualnych oczekiwań – mówi Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP. – To inwestycja, która przynosi korzyści wszystkim stronom: najemcom, klientom – również z sąsiednich Czech – a także całemu regionowi.
Galeria Twierdza Kłodzko to najchętniej wybierane miejsce zakupów przez mieszkańców miasta i okolic. Kompleks handlowy o powierzchni ponad 27 000 m² składa się z dwóch części: centrum handlowego z hipermarketem Carrefour oraz strefą gastronomiczną, a także z przyległego parku handlowego.
Na terenie obiektu działa ponad 60 sklepów, wśród których znajdują się popularne marki takie jak CCC, H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Martes Sport, Douglas, Rossmann, Apart, YES, Pandora, home&you, Leroy Merlin oraz JYSK.
Oferta Galerii obejmuje również restauracje – m.in. KFC, Sushi dla Mnie oraz pizzerię Bello – a także liczne punkty usługowe i rozrywkowe. Na szczególną uwagę zasługuje Interaktywna Strefa Zabaw Kids Play oraz nowoczesne Multikino z trzema salami kinowymi, które łącznie mogą pomieścić ponad 750 widzów.
Zakończona sukcesem komercjalizacja i silne zainteresowanie najemców na długo przed otwarciem potwierdzają: Kłodzko staje się ważnym punktem na handlowej mapie południowo-zachodniej Polski – również dla klientów z Czech. Sprawdź, jak nowa inwestycja przekłada się na rozwój całego regionu i jak zmienia potrzeby konsumentów w Kotlinie Kłodzkiej.
Galeria Twierdza Kłodzko, zarządzana przez EPP, dynamicznie rozwija się, umacniając swoją pozycję jako kluczowy ośrodek handlowy w południowo-zachodniej Polsce. 15 maja 2025 roku oficjalnie otwarto nową część parku handlowego, obejmującą 4200 mkw. powierzchni handlowej. Co istotne, wszystkie lokale zostały skomercjalizowane z dużym wyprzedzeniem.
Wśród nowych marek szczególną uwagę zwraca debiutujący w regionie TK Maxx, oferujący zakupy w modelu off-price, oraz pierwsza drogeria dm w Kotlinie Kłodzkiej. Rozszerzoną ofertę zaprezentował również Reserved – marka z portfolio LPP – a zwolnioną przestrzeń po nim już wkrótce zajmie Sinsay.
– Dzięki otwarciu nowej części parku handlowego zrealizowaliśmy nasze dwa kluczowe cele: wprowadziliśmy atrakcyjne, dotąd niedostępne w regionie marki oraz zaoferowaliśmy naszym dotychczasowym najemcom przestrzenie bardziej dostosowane do ich aktualnych oczekiwań – mówi Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP. – To inwestycja, która przynosi korzyści wszystkim stronom: najemcom, klientom – również z sąsiednich Czech – a także całemu regionowi.
Galeria Twierdza Kłodzko to najchętniej wybierane miejsce zakupów przez mieszkańców miasta i okolic. Kompleks handlowy o powierzchni ponad 27 000 m² składa się z dwóch części: centrum handlowego z hipermarketem Carrefour oraz strefą gastronomiczną, a także z przyległego parku handlowego.
Na terenie obiektu działa ponad 60 sklepów, wśród których znajdują się popularne marki takie jak CCC, H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Martes Sport, Douglas, Rossmann, Apart, YES, Pandora, home&you, Leroy Merlin oraz JYSK.
Oferta Galerii obejmuje również restauracje – m.in. KFC, Sushi dla Mnie oraz pizzerię Bello – a także liczne punkty usługowe i rozrywkowe. Na szczególną uwagę zasługuje Interaktywna Strefa Zabaw Kids Play oraz nowoczesne Multikino z trzema salami kinowymi, które łącznie mogą pomieścić ponad 750 widzów.
Inne wiadomości o Galeria Twierdza
- Galeria Twierdza Kłodzko zostanie rozbudowana. Nowe sklepy i debiut 2024-05-09 11:46:02
- Echo Polska Properties kupuje centra handlowe za 166,6 milionów euro 2017-02-02 10:50:33
Komentarze
Brak wpisów.