Znamy chętnych modernizacji mostu na Warcie
W przetargu na modernizację mostu na Warcie w ciągu linii kolejowej nr 281 Oleśnica - Chojnice, wpłynęło osiem ofert. Inwestycja ma pozwolić na ruch pociągów z prędkością do 120 km/h.
Most mieści się w okolicy miejscowości Orzechowo koło Wrześni. Zwycięzca przetargu będzie miał za zadanie wybudować konstrukcję stalową na istniejących podporach oraz odbudować tory nr 1 i wyremontować tory nr 2 na dojazdach do przeprawy.
Najtaniej swoje prace wycenił Intop Warszawa, który zaproponował kwotę 15,53 mln zł brutto. Drugie było konsorcjum Alusta, Vistal Gdynia z kwotą 15,78 mln zł brutto, a trzecie konsorcjum Trakcja PRKiI, Comsa, które dało kwotę 15.79 mln zł brutto. Budżet inwestora wynosi 33,05 mln zł brutto.
Cała inwestycja ma zostać zrealizowana do 26 kwietnia 2016 roku.
Most mieści się w okolicy miejscowości Orzechowo koło Wrześni. Zwycięzca przetargu będzie miał za zadanie wybudować konstrukcję stalową na istniejących podporach oraz odbudować tory nr 1 i wyremontować tory nr 2 na dojazdach do przeprawy.
Najtaniej swoje prace wycenił Intop Warszawa, który zaproponował kwotę 15,53 mln zł brutto. Drugie było konsorcjum Alusta, Vistal Gdynia z kwotą 15,78 mln zł brutto, a trzecie konsorcjum Trakcja PRKiI, Comsa, które dało kwotę 15.79 mln zł brutto. Budżet inwestora wynosi 33,05 mln zł brutto.
Cała inwestycja ma zostać zrealizowana do 26 kwietnia 2016 roku.
Komentarze
Brak wpisów.