Miniaturka Zajezdnia Pogodno

Zajezdnia Pogodno
Szczecin, Wojska Polskiego 200

Mapa
Kliknij, by wczytać mapę

Informacje

Dzielnica
Zawadzkiego-Klonowica
Otaczające ulice
Wojska Polskiego, Litewska
Kod pocztowy
71-256
Rodzaj struktury
Kompleks
Rodzaj zabudowy
niska
Funkcja główna
infrastrukturalny
Status
ukończony
Rozpoczęcie budowy
1934
Zakończenie budowy
1934
Przebudowy
2014 październik - 2015 listopad (rozbudowa i kompleksowa modernizacja zajezdni)

Dane techniczne

Kondygnacje nadziemne
1
Powierzchnia całkowita
5847 m2
Miejsca parkingowe
94

Opis

Zajezdnia Pogodno to Szczeciński zespół budynków w obszarze dzielnicy Zawadzkiego-Klonowica przy ulicy Wojska Polskiego 200, róg Litewskiej. Konstrukcja tego przedwojennego budynków rozpoczęła się w 1934, a zakończyła się w 1934 roku. Całkowita powierzchnia tego parterowego kompleksu sięga niemal 6 tys. m2. Nieruchomość zaprojektowana została przez architektów z pracowni Studio AG, a została ona zbudowana przez Grupa ZUEz. W odległości 111 metrów znajduje się Budynek administracyjno-biurowy Tramwajów Szczecińskich, 270 metrów dalej znajduje się Miejski Stadion Lekkoatletyczny im. Wiesława Maniaka, a 459 metrów dalej znajduje się Osiedle Pod Kasztanami I.

Informacje dodatkowe

  • w ramach inwestycji zajezdnia zostanie gruntownie przebudowana i dostosowana do obsługi pojazdów niskopodłogowych, układ torowy zostanie przebudowany i rozbudowany w taki sposób, aby umożliwić wyjazd zarówno w kierunku Głębokiego jak i centrum miasta
  • wykonawca poza wykonaniem prac budowlanych będzie musiał także wyposażyć obiekty zajezdni w specjalistyczny sprzęt do obsługi pojazdów (m.in. zakupione będą tokarka podtorowa, żuraw, suwnice, podnośniki taboru, urządzenia do napełniania piasku, urządzenia do mycia tramwajów, system identyfikacji taboru)
  • koszt inwestycji to ok. 135 mln zł
  • wszystkie tory na terenie zajezdni zostaną zmodernizowane - część z nich będzie spełniała nowe funkcje, np. przeznaczone będą do mycia wózków tramwajowych, demontażu pantografów za pomocą specjalnego żurawia, czy obsługi wyłącznie pojazdów niskopodłogowych, jeden z torów będzie przeznaczony do obsługi taboru za pomocą tokarki podtorowej
Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-25 13:00:15

Powiązane firmy

Forum opinii Zajezdnia Pogodno

Brak wpisów.

Napisz opinię

Komentujesz jako gość.