Przetarg na na budowę 56 km drogi S5
Ogłoszony został przetarg na zaprojektowanie oraz wybudowanie kolejnych odcinków drogi ekspresowej S5 Nowe Marzy - Bydgoszcz o łącznej długości ponad 56 km. GDDKiA podzieliła tę inwestycję na cztery zadania.
Pierwsze zadanie to wybudowanie odcinka od węzła Aleksandrowo (z węzłem) do węzła Tryszczyn (z węzłem) o długości ok. 14,7 km. Drugi odcinek ciągnie się od węzła Tryszczyn (bez węzła) do węzła Białe Błota (bez węzła) i ma długość około 13,5 km. Wykonawca trzeciego zadania będzie miał fragment trasy węzła Białe Błota (bez węzła) do węzła Szubin (bez węzła) o długości ok. 9,7 km, a ostatnie zadanie to droga od węzła Szubin (z węzłem) do węzła Jaroszewo (z węzłem) mająca długość około 19,3 km.
Wybudowane trasy mają mieć po dwa pasy ruchu w każdą stronę z rezerwą pod trzeci pas.
Wykonawcy pierwszego, drugiego i czwartego zadania będą musieli je zrealizować w terminie od 34 do 37 miesięcy, a trzeciego odcinka od 30 do 33 miesięcy.
Pierwsze zadanie to wybudowanie odcinka od węzła Aleksandrowo (z węzłem) do węzła Tryszczyn (z węzłem) o długości ok. 14,7 km. Drugi odcinek ciągnie się od węzła Tryszczyn (bez węzła) do węzła Białe Błota (bez węzła) i ma długość około 13,5 km. Wykonawca trzeciego zadania będzie miał fragment trasy węzła Białe Błota (bez węzła) do węzła Szubin (bez węzła) o długości ok. 9,7 km, a ostatnie zadanie to droga od węzła Szubin (z węzłem) do węzła Jaroszewo (z węzłem) mająca długość około 19,3 km.
Wybudowane trasy mają mieć po dwa pasy ruchu w każdą stronę z rezerwą pod trzeci pas.
Wykonawcy pierwszego, drugiego i czwartego zadania będą musieli je zrealizować w terminie od 34 do 37 miesięcy, a trzeciego odcinka od 30 do 33 miesięcy.
Komentarze
Brak wpisów.