
XIX Dzielnica
Warszawa, Kolejowa
47

Informacje
- Inne nazwy
- 19 Dzielnica
- W jego skład wchodzą
- 19 Dzielnica I, 19 Dzielnica II, XIX Dzielnica III, XIX Dzielnica IV, XIX Dzielnica V, XIX Dzielnica VI
- Dzielnica
- Wola
- Kod pocztowy
- 01-210
- Rodzaj struktury
- Zespół budynków
- Rodzaj zabudowy
- wysokościowa
- Funkcja główna
- mieszkalny
- Status
- w budowie
- Rozpoczęcie budowy
- 2010 marzec
- Inwestor/deweloper
- Pro-Urba Polska
Dane techniczne
- Kondygnacje nadziemne
- 11
- Lokale mieszkalne
- 1700
Opis
XIX Dzielnica to jedenastokodygnacyjny piętrowiec, który powstaje w mieście Warszawa na terenach dzielnicy Wola przy Kolejowej 47 oraz Siennej. Czasem funkcjonuje pod nazwą 19 Dzielnica. W budowę tej inwestycji zainwestowała spółka Pro-Urba Polska, projekt architektoniczny jest autorstwa JEMS Architekci, a spółka Budimex jest generalnym wykonawcą. Niedaleko znajdują się osiedle 19 Dzielnica II i osiedle 19 Dzielnica I oraz znajdzie się osiedle XIX Dzielnica V.
Informacje dodatkowe
- inwestycja będzie realizowana w sześciu etapach
- w ofercie znajdą się mieszkania o zróżnicowanych metrażach: od ok. 30 do ok. 115 metrów kwadratowych
- w ramach pierwszego etapu, pomiędzy ulicami Sienną i Kolejową zostaną wybudowane dwa budynki mieszkalne na ok. 260 mieszkań
Ostatnio zmodyfikowano 2020-05-26 06:38:31
Zdjęcia z budowy XIX Dzielnica
Wiadomości o XIX Dzielnica
- Dobiega końca budowa II etapu inwestycji 19. Dzielnica 2014-10-21 07:10:51
- Rozpoczęto budowę osiedla na półtora tysiąca mieszkań 2010-03-02 06:59:00
- Warszawa: Rusza budowa przy Siennej 2010-02-22 17:15:00
Powiązane firmy
- Budimex - generalny wykonawca
- Instal-Lublin - instalacja wentylacji mechanicznej
- JEMS Architekci - projekt architektoniczny
- Motiveglass
- Opeus - wykonanie oraz montaż fasad stalowych
- Pro-Urba Polska - inwestor
- RS Architektura Krajobrazu Dorota Rudawa - architektura krajobrazu
W pobliżu
varsavianista
Użytkownik
scorpionikus
Gość
Ostateczny upadek dogorywającego Koniec Muzeum Kolejnictwa w Warszawie ? Najbliższy tygodnie będą decydujące. Muzeum Kolejnictwa na podstawie prawomocnych wyroków sądowych będzie musiało się wynieść z zajmowanej bezprawnie od wielu lat lokalizacji na Dw. Głównym. Na wykup terenów muzeum w centrum Warszawy potrzeba z budżetu państwa od 250 mln zł(2,5 ha) do 500 mln zł (5ha). Również filia w Sochaczewie jest zajmowana od wielu lat
bez prawa do gruntu i egzystuje tylko z łaski gospodarza terenu.
Luk
Gość