Miniaturka Apartamenty Włodarzewska 30

Apartamenty Włodarzewska 30
Warszawa, Włodarzewska 30

Mapa
Kliknij, by wczytać mapę

Informacje

Dzielnica
Ochota
Otaczające ulice
Włodarzewska, Sadurka
Rodzaj struktury
Kompleks
Rodzaj zabudowy
średniowysoka
Funkcja główna
mieszkalny
Funkcja dodatkowa
handlowo-usługowy
Status
ukończony
Rozpoczęcie budowy
2016 listopad
Zakończenie budowy
2018 marzec
Inwestor/deweloper
Dom Development

Dane techniczne

Kondygnacje nadziemne
6
Kondygnacje podziemne
2
Powierzchnia użytkowa
8300 m2
Powierzchnia zabudowy
2370 m2
Lokale mieszkalne
114

Opis

Zespół budynków mieszkalnych Apartamenty Włodarzewska 30 został wzniesiony w mieście Warszawa w dzielnicy Ochota pod adresem Włodarzewska 30 u zbiegu Sadurka. Konstrukcja osiedla rozpoczęła się w czwartym kwartale 2016 i trwała 16 miesięcy. Użytkowa powierzchnia tych sześciokondygnacyjnych budynków mieszkalnych to ponad 8 tys. metrów kwadratowych. Inwestycja ta jest projektem deweloperskim spółki Dom Development, autorami projektu architektonicznego są architekci z pracowni BDM Architekci, a firma Erbud z Warszawy jest generalnym wykonawcą. Niedaleko znajdują się gmach Willa na Harfowej, budynek Harfowa 4 oraz Apartamenty Lirowa.

Informacje dodatkowe

  • mieszkania mają metraże od 35.79 do 133.32 metrów kwadratowych, w rozkładach od 1 do 5 pokoi
  • inwestycja realizowana etapowo
Ostatnio zmodyfikowano 2018-03-19 11:37:05

Powiązane firmy

Forum opinii Apartamenty Włodarzewska 30


  • Jan
    Gość
    2016-09-15 15:32:46
    Czy ktos wie moze jak bedzie wygladal przebieg planowanej drogi 7KDL laczacej Wlodarzewska z Korotynskiego (tzw. Nowokorotynskiego)?

    Wizualizacje przedstawiane przez Dom Development pokazuja skrawek zieleni przed budynkiem oraz droge 7KDL w istniejacej, niezmienionej lokalizacji (w chwili obecnej jest to ulica jednokierunkowa).

    Wedlug miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ma to byc dwukierunkowa droga (przedluzenie Harfowej w linii prostej) biegnaca bezposrednio przed nowobudowana inwestycja Dom Development przy Wlodarzewskiej 30.

  • Tomasz
    Gość
    2017-06-13 15:58:52
    Sam sobie odpowiedziałeś co jest w planie zagospodarowania - dwukierunkowa droga połączona z Korotyńskiego, dwa szpalery drzew, miejsca parkingowe itp szczegóły do sprawdzenia w planie zagospodarowania.

    Z tego co mi wiadomo, na razie nie ma przygotowań do budowy tej drogi. A szkoda. Na szczęście planowana jest w najbliższym czasie przebudowanie skrzyżowania Harfowa/Grójecka/Racławicka, z możliwością skrętu z Harfowej we wszystkich kierunkach, co bardzo przyda się okolicznym mieszkańcom i odciąży wyjazd z Włodarzewskiej przez Korotyńskiego.

  • Krzysztof_M
    Użytkownik
    2017-06-24 22:10:25

    Forum mieszkańców osiedla Apartamenty Włodarzewska 30

    https://www.facebook.com/groups/166211180522253/

  • Jan
    Gość
    2017-06-25 00:21:52
    Tomasz, Przyjrzałem się temu planowi (patrz link poniżej) jeszcze raz i zdobyłem trochę informacji.

    http://www.urzadochota.waw.pl/data/other/rysunek_planu_-_rejon_szczesliwic_pol.pdf

    Plan zagospodarowania Szczęśliwic przewiduje Włodarzewską jako ulicę jednokierunkową gdzie znalazłoby się miejsce zarówno dla ścieżki rowerowej jak i normalnego chodnika.
    Nad trasa NS (w tunelu) powstałaby druga równoległa droga jednokierunkowa połączona z Włodarzewską bocznymi uliczkami. I to rozwiązanie jest sensowne!
    Inne pomysły (jak przedłużenie Harfowej) są kontrproduktywne i prowadza do zablokowania i tak już zatłoczonej ulicy Włodarzewskiej.
    Jeśli mamy coś robić to róbmy to porządnie a nie jak "pan Wiesio - byle jak".

    W chwili obecnej jest możliwość przejazdu z Włodarzewskiej w kierunku Korotyńskiego jak i Grójeckiej. Gdyby przedłużono Harfową na wprost to musiano by stworzyć skrzyżowanie z Włodarzewską i być może również sygnalizacje świetlną ze względu na intensywny ruch = korki.




  • Jan
    Gość
    2017-06-25 00:35:58
    Jeśli zaś chodzi o miejsca parkingowe to plan zagospodarowania przewiduje ZABUDOWANIE (likwidację) społecznych parkingów zbudowanych przez mieszkańców Korotyńskiego. Wprawdzie na miejscu obecnej drogi łączącej Włodarzewską z Korotyńskiego powstałoby parę wolnodostępnych miejsc, ale to w żaden sposób nie zmienia sytuacji. Każdy obecnie projektowany budynek ma podziemne miejsca garażowe, ale budynki z lat 60, 70, 80 były projektowane bez miejsc parkingowych i nie możemy teraz pozbawiać tych ludzi miejsc parkingowych tylko dlatego ze parę nowobogackich postawiło sobie obok domy (z miejscami garażowymi).

Odpowiedz

Komentujesz jako gość.