Miniaturka Apartamenty Włodarzewska 30

Apartamenty Włodarzewska 30
Warszawa, Włodarzewska 30

Mapa

Informacje

Dzielnica
Ochota
Otaczające ulice
Włodarzewska, Sadurka
Rodzaj struktury
Kompleks
Rodzaj zabudowy
średniowysoka
Funkcja główna
mieszkalny
Funkcja dodatkowa
handlowo-usługowy
Status
ukończony
Rozpoczęcie budowy
2016 listopad
Zakończenie budowy
2018 marzec
Inwestor/deweloper
Dom Development

Dane techniczne

Kondygnacje nadziemne
6
Kondygnacje podziemne
2
Powierzchnia użytkowa
8300 m2
Powierzchnia zabudowy
2370 m2
Lokale mieszkalne
114

Opis

Zespół budynków mieszkalnych Apartamenty Włodarzewska 30 został wzniesiony w mieście Warszawa w dzielnicy Ochota pod adresem Włodarzewska 30 u zbiegu Sadurka. Konstrukcja osiedla rozpoczęła się w czwartym kwartale 2016 i trwała 16 miesięcy. Użytkowa powierzchnia tych sześciokondygnacyjnych budynków mieszkalnych to ponad 8 tys. metrów kwadratowych. Inwestycja ta jest projektem deweloperskim spółki Dom Development, autorami projektu architektonicznego są architekci z pracowni BDM Architekci, a firma Erbud z Warszawy jest generalnym wykonawcą. Niedaleko znajdują się gmach Willa na Harfowej, budynek Harfowa 4 oraz Apartamenty Lirowa.

Informacje dodatkowe

  • mieszkania mają metraże od 35.79 do 133.32 metrów kwadratowych, w rozkładach od 1 do 5 pokoi
  • inwestycja realizowana etapowo
Ostatnio zmodyfikowano 2018-03-19 10:37:05

Powiązane firmy

Forum opinii Apartamenty Włodarzewska 30


  • Jan
    Gość
    2016-09-15 13:32:46
    Czy ktos wie moze jak bedzie wygladal przebieg planowanej drogi 7KDL laczacej Wlodarzewska z Korotynskiego (tzw. Nowokorotynskiego)?

    Wizualizacje przedstawiane przez Dom Development pokazuja skrawek zieleni przed budynkiem oraz droge 7KDL w istniejacej, niezmienionej lokalizacji (w chwili obecnej jest to ulica jednokierunkowa).

    Wedlug miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ma to byc dwukierunkowa droga (przedluzenie Harfowej w linii prostej) biegnaca bezposrednio przed nowobudowana inwestycja Dom Development przy Wlodarzewskiej 30.

  • Tomasz
    Gość
    2017-06-13 13:58:52
    Sam sobie odpowiedziałeś co jest w planie zagospodarowania - dwukierunkowa droga połączona z Korotyńskiego, dwa szpalery drzew, miejsca parkingowe itp szczegóły do sprawdzenia w planie zagospodarowania.

    Z tego co mi wiadomo, na razie nie ma przygotowań do budowy tej drogi. A szkoda. Na szczęście planowana jest w najbliższym czasie przebudowanie skrzyżowania Harfowa/Grójecka/Racławicka, z możliwością skrętu z Harfowej we wszystkich kierunkach, co bardzo przyda się okolicznym mieszkańcom i odciąży wyjazd z Włodarzewskiej przez Korotyńskiego.

  • Krzysztof_M
    Użytkownik
    2017-06-24 20:10:25

    Forum mieszkańców osiedla Apartamenty Włodarzewska 30

    https://www.facebook.com/groups/166211180522253/

  • Jan
    Gość
    2017-06-24 22:21:52
    Tomasz, Przyjrzałem się temu planowi (patrz link poniżej) jeszcze raz i zdobyłem trochę informacji.

    http://www.urzadochota.waw.pl/data/other/rysunek_planu_-_rejon_szczesliwic_pol.pdf

    Plan zagospodarowania Szczęśliwic przewiduje Włodarzewską jako ulicę jednokierunkową gdzie znalazłoby się miejsce zarówno dla ścieżki rowerowej jak i normalnego chodnika.
    Nad trasa NS (w tunelu) powstałaby druga równoległa droga jednokierunkowa połączona z Włodarzewską bocznymi uliczkami. I to rozwiązanie jest sensowne!
    Inne pomysły (jak przedłużenie Harfowej) są kontrproduktywne i prowadza do zablokowania i tak już zatłoczonej ulicy Włodarzewskiej.
    Jeśli mamy coś robić to róbmy to porządnie a nie jak "pan Wiesio - byle jak".

    W chwili obecnej jest możliwość przejazdu z Włodarzewskiej w kierunku Korotyńskiego jak i Grójeckiej. Gdyby przedłużono Harfową na wprost to musiano by stworzyć skrzyżowanie z Włodarzewską i być może również sygnalizacje świetlną ze względu na intensywny ruch = korki.




  • Jan
    Gość
    2017-06-24 22:35:58
    Jeśli zaś chodzi o miejsca parkingowe to plan zagospodarowania przewiduje ZABUDOWANIE (likwidację) społecznych parkingów zbudowanych przez mieszkańców Korotyńskiego. Wprawdzie na miejscu obecnej drogi łączącej Włodarzewską z Korotyńskiego powstałoby parę wolnodostępnych miejsc, ale to w żaden sposób nie zmienia sytuacji. Każdy obecnie projektowany budynek ma podziemne miejsca garażowe, ale budynki z lat 60, 70, 80 były projektowane bez miejsc parkingowych i nie możemy teraz pozbawiać tych ludzi miejsc parkingowych tylko dlatego ze parę nowobogackich postawiło sobie obok domy (z miejscami garażowymi).

Odpowiedz

Komentujesz jako gość.