Forum opinii Bulwary Praskie


  • Roman
    Gość
    2019-11-08 20:45:53
    "Żeby nie być posądzonym o stronniczość dodam tylko że sam tu kupiłem"
    Komedia :))) przecież skoro kupiłeś to będziesz teraz dostrzegał same plusy, tak działa ludzka psychika

  • Monika
    Gość
    2019-11-14 15:50:46
    co masz na myśli "po drugiej stronie torów"- torów tramwajowych ( patrz inwestycja na Kotsisa) czy kolejowych ( patrz Odrowąża, Wysockiego )?

  • Paweł
    Gość
    2019-11-26 10:04:53
    Naprawdę profesjonalna obsługa Klienta. Przymierzam się do zakupu po raz pierwszy mieszkania. Tak jak zostałem obsłużony przez panią Nataliię, to wszystkie stresy od razu uciekły. Przemiła i przesympatyczna, wszystko wytłumaczy, wyjaśni, rozwieje wątpliwości.

    POLECAM :)


  • Gałczyński
    Gość
    2019-11-26 14:33:26
    Ojej, a jak koonkretnie Cię obsłużyła Pani Natalia że tak się odstresowałeś?
    Czy można wziąć samą obsługę, bez mieszkania?

  • Paweł
    Gość
    2019-11-26 15:45:44
    Chodzi oczywiście o obsługę w zakresie sprzedaży mieszkania. Profesjonalizm i super podejście do Klienta.
    Pozdrawiam,

  • Małgorzata S
    Gość
    2019-11-26 16:30:01
    A czy może ktoś wie co z mostem Krasińskiego? Bo jak dla mnie to duży minus inwestycji!

  • Max
    Gość
    2019-11-26 17:44:22
    Mostu nie bedzie zero pieniedzy i koncepcja sie zmienila na zero samochodow w centrum. Jezeli most poestanie na polnocy Warszawy no nie wtym miejscu.

  • Mega fajne
    Gość
    2019-11-26 18:35:15
    Bardzo atrakcyjne osiedle sie zapowiada, Praga północ ożyje

  • Gość
    Gość
    2019-11-26 19:53:41
    A powiesz coś bardziej szczegółowo dlaczego Praga nie żyła przed zbudowaniem tego bloku?

  • Ddd
    Gość
    2019-11-26 20:30:30
    Praga polnoc to ozyje jak port praski powstanie w 100% razem z czterema wiezowcami 100, 120, 140 i 160 metrow wysokosci. Takie osiedle jak to nic nie zmieni

  • Michaił
    Gość
    2019-11-26 20:31:27
    Ten "mega fajne" to ktos od tych debili developerow tego pbrzydkiego bloku, ha tfu

  • kala
    Gość
    2019-11-26 21:22:07
    Kiepskie osiedle na pustkowiu

  • Fajne
    Gość
    2019-11-26 21:49:10
    Ludzie, co to za hejt?! Boli Was cos, bo nie rozumiem? Pogadamy za rok, dwa jak stworzy się w tym miejscu fajne miejsce do życia. Plany i wizualizacje osiedla zachęcają.

  • Bulwary praskie
    Gość
    2019-11-26 21:50:01
    JA TEZ KUPIŁAM TU MIESZKANIE. Mega się cieszę. Zapowiada się fajne otoczenie.

  • ból wary
    Gość
    2019-11-27 10:24:54
    Oj naganiacze, dosyć desperacko to wygląda, jak próbujecie sprzedać mieszkania takimi wpisami.

    Trzeba było nie budować na terenie przemysłowym bez żadnej infrastruktury przydatnej do codziennego życia (szkoły, przedszkola, przychodnie NFZ, parki, obiekty kulturalne - gdzie to wszystko jest?), to teraz byście nie mieli problemów ze sprzedażą

  • Mix
    Gość
    2019-11-27 16:46:59
    Fajne plany i wizualizacje osiedla. Tak trzymać!

  • Jacek
    Gość
    2019-11-27 19:43:24
    Nazwa osiedla kłamie, tam nie ma bulwarów. Za to są baraki, hale przemysłowe i autostrada. Tylko dla koneserów.

  • Bulwaryyyyy
    Gość
    2019-11-27 20:24:58
    Ale nam się zapowiada na Pradze Północ fajne osiedle. Czekam na sprzedaż kolejnych mieszkań z niecierpliwością!!!!! Marzy mi się widok na Wisle

  • Gośc
    Gość
    2019-11-27 22:24:27
    Widzę po wpisach ze handlowcy próbują wyrobić target przed końcem roku.

    Może po prostu dajcie cenę adekwatną do lokalizacji przy elektrowni, oczyszczalni ścieków, autostradzie i zrujnowanych halach przemysłowych to jacyś desperaci na pewno się znajdą

  • OSIEDLE MARZEń
    Gość
    2019-11-28 10:59:09
    nie moge sie doczekać kiedy odbiore klucze od mojego mieszkanka <3

  • Grzegorz
    Gość
    2019-11-28 11:13:43
    Super lokalizacja, szukałem miejsca na uboczu gdzie będę mógł hodować w mieszkaniu moje 5 rottweilerow, nie kazdy chciał mi sprzedać mieszkanie bo wiadomo że takie psy są halaśliwe i robią trochę zamieszania, a tutaj nie było problemów. Wraz z moimi pieskami pozdrawiam sąsiadów.

  • Bolek
    Gość
    2019-11-28 12:06:09
    Strasznie słaba lokalizacja, nie ma się czym zachwycać. Ogólnie polecam kupować mieszkania tam gdzie są już inne bloki a nie na "surowym korzeniu" wśród fabryk.

  • Marek
    Gość
    2019-11-28 12:12:20
    Jakieś brednie tu wszyscy wypisują walka handlowców z konkurencją! Wpis o rottweilerach ewidentna sciema kto adekwatny w to uwierzy! Ręce opadają patrząc na takie społeczeństwo.....

  • Mirek
    Gość
    2019-11-28 12:58:07
    Marku, przecież ten koleś od rottweilerow zachwala lokalizację, o co Co chodzi?

    Co to znaczy "adekwatny człowiek?" To jakaś wschodnia naleciałość. Tak czy inaczej osoby rozsądne nie biorą pod uwagę tej inwestycji więc twoje stwierdzenie nie ma sensu

  • Luddzie
    Gość
    2019-11-28 14:18:29
    Co tu sie dzieje? Jakie 5 rotwaillerów w mieszkaniu!!????

  • Super mieszkania
    Gość
    2019-11-28 16:52:59
    Jestem pod wrażeniem mieszkań w tek inwestycji, jestem po kilku spotkaniach chyba kupie tu

  • Gosc
    Gość
    2019-11-28 18:15:00
    Ja także po przeczytaniu tego forum kupię 2 lub 3 mieszkania na wynajem.

  • Lubie ogórki
    Gość
    2019-11-28 18:52:41
    Za późno, prawie wszystko kupione, ja kupiłem 5: dla siebie, rodziców, teściów i 2 na wynajem.

  • Expert
    Gość
    2019-11-28 19:03:08
    Widać desperację w biurze sprzedaży, że mieszkania na terenie przemysłowym, do tego zagrożonym powodzią jakoś nie schodzą jak świeże bułeczki :D

  • Lepiej niż Starówka
    Gość
    2019-11-28 20:36:27
    Mój dziadek się chyba przeprowadzi do Bulwarów, cale życie mieszka na Starówce ale stwierdził że to osiedle jest w ładniejszym i przyjemniejszym miejscu i wszystko będzie miał pod ręką, najwyzej troche podjedzie tramwajem.

Odpowiedz

Komentujesz jako gość.