Rozbudowa parku handlowego w Przasnyszu. Nowi najemcy w 2027 roku


2025.12.01
Autor: Monika Kumorek
Po udanym debiucie pierwszego etapu Parku Handlowego Targowa w Przasnyszu inwestor przystępuje do rozbudowy kompleksu o kolejną, znaczącą część. Nowy etap zwiększy ofertę handlową miasta o następne 8 tys. mkw., przyciągając ogólnopolskie marki i wzmacniając lokalny rynek usług.

Rozbudowa Parku Handlowego Targowa to odpowiedź na wysokie zainteresowanie najemców oraz klientów obiektu, który od 2023 roku stanowi jedno z najważniejszych miejsc zakupowych w Przasnyszu, w sąsiedztwie skrzyżowania ulic Leszno i Targowej. Pierwszy etap, obejmujący ponad 12 tys. mkw. powierzchni komercyjnej, okazał się sukcesem, co skłoniło inwestora do kontynuowania projektu na sąsiednich działkach. Wśród najemców znajdują się takie marki jak: BricoMarche, Sinsay, Jysk, Dealz, Hebe, Pepco, KiK, Martes Sport, Stokrotka, MediaExpert, MidiZoo, 4F i Verona.
Rozbudowa Parku Handlowego Targowa, projekt inwestycji, wiz. materiały inwestora

Drugi etap inwestycji przewiduje realizację około 8 tys. mkw. nowoczesnych lokali przeznaczonych dla popularnych sieci handlowych z różnych branż. Na terenie kompleksu powstaje również restauracja McDonald’s, która dodatkowo zwiększy atrakcyjność lokalizacji.

Start prac budowlanych planowany jest na wiosnę 2026 roku. Inwestor zakłada, że nowi najemcy będą mogli rozpocząć działalność na przełomie 2026 i 2027 roku. Komercjalizacją obiektu zajmuje się Origo Group. Inwestorem jest firma ARBA.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.