W Olkuszu powstaje największy park handlowy w regionie. Jakie sklepy i kiedy otwarcie?


2023.04.15
Autor: Monika Kiereś
Firma Napollo realizuje w Olkuszu największy kompleks handlowy w regionie. U zbiegu ulic Staromiejskiej i Wspólnej powstaje park handlowy pod szyldem N-Park, którego otwarcie ma nastąpić jeszcze w tym roku.


N-Park w Olkuszu ma zapewnić szeroką i komplementarnie uzupełniającą się ofertę handlową. Lista najemców parku handlowego ma składać się m.in. z dwóch sklepów z sektora RTV AGD, sklepu budowlanego, drogerii, sklepów odzieżowych, sportowych, salonów jubilerskich, sklepu zoologicznego, dyskontowego, księgarni, a także punktów usługowych z działalnością z branży health and beauty.

Pierwotnie inwestycja miała zostać wybudowana w dwóch etapach. Jednakże w związku z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę obiektów stanowiących planowany drugi etap inwestycji i możliwością wspólnego zrealizowania obu etapów, firma Napollo zdecydowała się na jednoczesną realizację całego olkuskiego kompleksu. Proces uzyskiwania zgód administracyjnych został przeprowadzony przez firmę RG-Leasing

N-Park w Olkuszu będzie największym kompleksem handlowym w regionie, który swoim zasięgiem obejmie oddziaływania większość powiatu olkuskiego, który zamieszkuje 110.000 osób. Inwestycja na działce u zbiegu ulic Staromiejskiej i Wspólnej zaoferuje ponad 16 000 metrów kwadratowych powierzchni GLA. Partnerami inwestycyjnymi projektu są firmy PKB Inwest Budowa oraz RG-Leasing.

Otwarcie N-Parku w Olkuszu nastąpić ma pod koniec 2023 roku.

Dzięki dużej skali inwestycji oraz komplementarności oferty, którą zapewnią planowani najemcy, N-Park stanie się dominantą na mapie handlowej Olkusza. Taka formuła obiektów odpowiada na aktualne potrzeby rynku, wynikające ze zmieniających się zwyczajów konsumentów. Szeroka oferta, wygoda dojazdu, duży i komfortowy parking, większe bezpieczeństwo zakupów, to tylko niektóre zalety obiektów typu N-Park, dzięki którym klienci coraz częściej i chętniej wybierają takie miejsca nie tylko na potrzeby codziennych zakupów, ale również w celu zakupów w segmencie modowym czy akcesoryjnym. Obserwujemy rozwój podobnych inwestycji w całej Europie
powiedział: Krzysztof Elsner, członek Zarządu Grupa Napollo

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.