Nowy najemca modowy w Atrium Felicity


2012.10.25
Autor: Urbanity.pl
Do grona najemców modowych Atrium Felicity w Lublinie dołączyła marka Carry. Salon polskiej marki odzieżowej zajmie ok. 400 mkw. Obecnie poziom komercjalizacji pierwszego, regionalnego centrum handlowego w Lublinie wynosi 78,5 proc., uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej.

- Negocjujemy z kolejnymi przedstawicielami znanych marek modowych, aby zapewnić mieszkańcom Lublina i okolic jak najszerszy wybór odzieży i dodatków - mówi Marta Hamarowicz, Head of Leasing, Atrium Poland Real Estate Management. - Dynamicznie postępujący proces komercjalizacji, kolejne umowy podpisywane z najpopularniejszymi na naszym rynku markami, świadczą o potencjale Atrium Felicity. Teraz do grona takich sklepów jak H&M, Zara, Reserved, czy New Yorker, dołącza popularna polska marka modowa - Carry.


Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: Intersport, Reserved, Mohito, House, Cropp, Home & You, Cubus, Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, Pull & Bear, Oysho, Zara Home, H&M, Smyk Megastore, New Yorker, CCC, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Fitness Club Pure, RTV EURO AGD, i wiele innych.

Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman &Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie zaplanowano na koniec 2013 roku.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.