aktualnie nie mam ale jak był czas, że trzeba było mieć odkręcone wszystkie to miałam. A co nadal trzeba mieć odkręcone wszystkie?
Gosc
Gość
2014-10-17 11:08:58
Polaki cebulaki to określenie pasuje do tego osiedla :)
gosc
Gość
2014-10-17 11:15:53
to jak ma grzać jak masz zakręcone?
ciekawe
Gość
2014-10-17 11:17:13
tak monitoring, najlepiej ochrona. ciekawe kto za to będzie płacił. Ja na pewno nie
gość
Gość
2014-10-17 11:33:12
bo jak sobie odkręcam w jednym pokoju na wieczór to nic nie grzeje aż do rana....
Gosc
Gość
2014-10-17 12:32:27
Zawory w szachcie mam na myśli. A nie odkręcić kaloryfer
gość
Gość
2014-10-17 13:17:28
a tego nie sprawdziłam, dzięki za pomoc w takim razie muszę tam zobaczyć, a wszystkie muszą być odkręcone tak?
Mieszkaniec
Gość
2014-10-17 13:26:13
Czy Ronson nie powinien poniesc jakis opalat dla za utrudnienia ktore stawarza budowa II etapu, np te ogrodzenia przy bramie, nie wspominajac o awarii bramy plus "ubijanie" naszej kostki brukowej tymi ciezarówkami? Pewnie to my jako wspolnota poniesiemy koszty tego wszystkiego. Dlaczego RETRA nikogo nie informuje co do szczegolow rozmów z deweloperem na temat jak/czy sie dogadała w/w sprawie.
sasiadka
Gość
2014-10-17 14:49:46
Mieszkańcu a pytałeś o to RETRE? po to wybraliśmy reprezentantów wspólnoty spośród mieszkańców zeby oni nas reprezentowali. trudno wymagać od zarzadcy zeby robil zebranie wszytkich mieszkańców jak chce coś uzgodnic z deweloperem! ludzie! mogleś się zgłosic do reprezentacji jako mieszkaniec.
Gość
Gość
2014-10-17 14:56:04
Tak wszystkie. Odpływy itp
mieszkaniec
Gość
2014-10-17 15:06:51
Sasiadko bez tych wykrzyknikow tez mozna odp. Jesli bym sie pani zapytal o to prosto w oczy tez by tak pani krzyczala na mnie? Pozdrawiam i wiecej zyczliwosci zycze
Mieszkaniec
Gość
2014-10-17 15:06:53
Do sasiadka, pofolguj troche, to sa nasze jako mieszkancow obawy I troski, dotyczy to nas wszystkich I sa to nowe sprawy do ktorych nie wszyscy (ja tez) nie wiemy jak podejsc. Troche zyczliwosci to naprawde nic nie kosztuje a jak pomaga :) dla wszyskich mieszkajacych!
Mieszkaniec
Gość
2014-10-17 15:25:05
To pytanie jest skierowane do moderstora, dlaczego moje wpisy pokazuja sie dopiero po dlugim okresie czasu? Czy odleglosc ma jakis wplyw? Pozdrawiam I dziekuje za mozliwosc korzystania z kontaktu z mieszkancami :)
abc
Gość
2014-10-17 15:41:44
jako, że nie do wszystkich dotarło papierowe ostrzeżenie SM, w dniu dzisiejszym poszedł kolejny monit o "uzdrowienie" sytuacji parkowania na naszym osiedlu.
Mieszkaniec do abc
Gość
2014-10-17 16:05:27
Prosze o dotakowe informacje, nie mam dostepu do poczty. Z gory dziekuje.
sąsiad x
Gość
2014-10-17 17:33:54
Monitoring jest odczytywany po ewentualnym zdarzeniu ( odpukać). Nikt nie oczekuje obserwacji online. Moim zdaniem monitoring jest ważniejszy niż zamknięta brama. Brama nie jest żadnym zabezpieczeniem dla wielkiego osiedla i to w budowie. Podzielam pogląd, że nasze osiedle to nie zamek warowny.
sąsiad x
Gość
2014-10-17 17:51:54
.... ale dodam, iż oczywiście wolę by brama była sprawna:)
gosc
Gość
2014-10-17 18:30:48
zanudzacie już z tą SM, zmieńcie płytę;
xyz
Gość
2014-10-17 19:04:26
Radzę Tobie zmienić płytę. Pewne rzeczy są nieuchronne.
blok A
Gość
2014-10-17 19:13:43
temat może i nudny, lecz ciągle aktualny, wymagający właśnie takich radykalnych działań. Inne, choćby odpady budowlane (resztki płyt G-K) w pomieszczeniu śmietnikowym bloku A, do których nikt nie chce się przyznać, zafajdane i uszkodzone ściany na klatkach schodowych czy stare porzucone meble.
inny
Gość
2014-10-17 20:00:44
Halo mieszkańcy bloku A nie wiecie kto robił remont a i kamery są tylko trzeba zarządzę do roboty zagonić a nie tylko by kasę z czynszu brał.
blok A
Gość
2014-10-17 20:20:59
beznadziejne kamery zamontowane przez Ronsona nie pozwalają za wiele zobaczyć. Dlatego konieczna jest modernizacja i montaż w newralgicznych miejscach m in pomieszczeniu śmietnikowym.
lol
Gość
2014-10-18 18:50:45
do kamer potrzeba dobrego oświetlenia... kiedy modernizacja oświetlenia na osiedlu?
zadziwiony
Gość
2014-10-19 18:39:58
Monitoring śmietnika .... to jest chore... kto tu się sprowadził, że konieczny jest monitoring tego miejsca? Ręce opadają. Czy tak trudno dostosować się do panujących w cywilizowanym świecie reguł. Ignoranci nie przyjmują do wiadomości, że ich "czyny" kosztują wszystkich - w tym również ich.
odp
Gość
2014-10-19 20:15:12
Część mieszkańców to jedynie roszczeniowi cwaniacy, takich nigdy nie brakowało. Cóż, lepiej zainwestować w lepszy monitoring, niestety w tym i wspomnianych śmietników, niż bezczynnie godzić się na destrukcyjne działania garstki "oszołomów".
gość
Gość
2014-10-20 05:57:45
dalej u mnie nie grzeją pomimo tego, że zawory wszystkie odkręcone,kaloryfery zapowietrzone nie są. Proszę napiszcie czy u Was nawet w nocy też nie grzeją ?
kochani
Gość
2014-10-20 10:48:31
Życzę cwaniakom i oszołomom jak najszybciej się ucywilizować - ku obopólnej korzyści.
o grzejnikach
Gość
2014-10-20 12:04:44
u mnie grzeją. zadzwoń do zarządcy przyślę Ci konserwatora i tyle
gość
Gość
Gosc
Gość
gosc
Gość
ciekawe
Gość
gość
Gość
Gosc
Gość
gość
Gość
Mieszkaniec
Gość
sasiadka
Gość
Gość
Gość
mieszkaniec
Gość
Mieszkaniec
Gość
Mieszkaniec
Gość
abc
Gość
Mieszkaniec do abc
Gość
sąsiad x
Gość
Moim zdaniem monitoring jest ważniejszy niż zamknięta brama.
Brama nie jest żadnym zabezpieczeniem dla wielkiego osiedla i to w budowie. Podzielam pogląd, że nasze osiedle to nie zamek warowny.
sąsiad x
Gość
gosc
Gość
xyz
Gość
blok A
Gość
inny
Gość
blok A
Gość
lol
Gość
zadziwiony
Gość
Czy tak trudno dostosować się do panujących w cywilizowanym świecie reguł.
Ignoranci nie przyjmują do wiadomości, że ich "czyny" kosztują wszystkich - w tym również ich.
odp
Gość
gość
Gość
kochani
Gość
o grzejnikach
Gość
gość
Gość
gosc
Gość
RETRA Sp. z o.o.
Ul. Sikorskiego 20 lok.4
71-072 Szczecin
kom. +48 530 535 145
tel. 91 482 70 20