Ostatni etap inwestycji Royal Residence w Miasteczku Wilanów. Łącznie powstanie 1200 mieszkań


2024.11.14
Autor: Bartosz Motorek
Grupa Robyg wprowadziła do sprzedaży mieszkania z ostatniego etapu inwestycji Royal Residence, która powstaje w dzielnicy Wilanów. Docelowo osiedle dostarczy na stołeczny rynek około 1 200 lokali.

Osiedle Royal Residence w warszawskim Wilanowie to inwestycja Grupy Robyg, która docelowo w kilku etapach dostarczy na rynek około 1 200 mieszkań w otulinie zieleni parkowej, strefami usługowymi oraz pasażem handlowym. Deweloper rozpoczął właśnie sprzedaż lokali z ostatniej części osiedla.

Ostatni etap Royal Residence składa się z 122 mieszkań o zróżnicowanych metrażach od 27 do 152 metrów kwadratowych, dysponujące ogrodami, loggiami lub balkonami. Architektura osiedla wpisuje się charakter prestiżowej dzielnicy, jaką jest Wilanów. Inwestycja posiada wewnętrzny dziedziniec, który został zaaranżowany zielenią z kolistym patio, eleganckie 2-kondygnacyjne lobby wejściowe z portierem, wewnętrzną strefę fitness wraz z sauną dla mieszkańców osiedla, pokój do jogi oraz klub dla najmłodszych.

Mieszkańcy Royal Residence mają do dyspozycji stacje ładowania samochodów elektrycznych, plac zabaw dla dzieci, ścieżki spacerowe oraz rowerowe.

W bezpośrednim sąsiedztwie osiedla znajduje się naturalna zieleń parkowa.

Robyg rozpoczął tworzenie Miasteczka Wilanów już̇ u jego początków – w 2001 roku i od tego czasu aktywnie uczestniczy także w życiu społeczno-kulturalnym tej dzielnicy. Oddaliśmy mieszkańcom w Wilanowie ponad 4500 mieszkań – czyli co trzeci lokal w całej dzielnicy – a także sfinansowaliśmy wiele obiektów infrastruktury publicznej. Zrealizowaliśmy wiele inwestycji publicznych z myślą o mieszkańcach Miasteczka Wilanów. Od lat inwestujemy w infrastrukturę publiczną – w Wilanowie przykładowo most nad Potokiem Służewieckim, boisko Orlik, drogi i ciągi komunikacyjne, zespół fontann, a nawet sygnalizację świetlną. W ramach każdej inwestycji budujemy nowe drogi, skrzyżowania i ciągi komunikacyjne dla pieszych - mówi Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Warszawę i Wrocław w Grupie ROBYG.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.