Galeria Solna z Bershką i Stradivariusem


2013.02.14
Autor: Urbanity.pl
Bershka i Stradivarius, marki należące do Grupy Inditex, otworzą swoje salony w inowrocławskiej Galerii Solnej, dołączając m.in. do takich najemców jak: H&M, New Yorker czy Reserved. Inwestor Galerii Solnej, zapowiedział otwarcie obiektu dla klientów w maju 2013 r.

Salony marek Berhka i Stradivarius zajmą w Galerii Solnej powierzchnię 950 mkw. Obiekt jest już skomercjalizowany w 86%.

Salon Bershka zajmie w Galerii Solnej powierzchnię 600 mkw. Marka, posiadająca ponad 870 sklepów w 62 krajach świata, oferuje odzież dla młodych ludzi, śledzących najnowsze trendach. Przestrzenne i nowoczesne sklepy są miejscem zetknięcia się mody, muzyki i sztuki "streetowej".

Stradivarius otworzy swój salon na powierzchni ponad 350 mkw. Marka jest obecna w 52 krajach a skierowana jest do dynamicznych kobiet, które cenią dobry styl oraz modne wzory.

Galeria Solna będzie pierwszym wielkopowierzchniowym centrum handlowo-usługowym w Inowrocławiu. Na powierzchni ponad 30 tys. mkw. znajdzie się 100 sklepów oraz punktów usługowych. Do dyspozycji klientów oddanych zostanie 1000 miejsc parkingowych. W promieniem 30 km zasięgu Galeria obejmie ponad 200 tys. mieszkańców Inowrocławia oraz okolic. Inwestorem centrum jest spółka ACE 1 utworzona przez należącą do Acteeum Group firmę ACTEEUM Central Europe oraz spółkę Libra Project, której większościowym udziałowcem jest Dariusz Miłek, prezes NG2.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.