Karpacz z pierwszym takim hotelem w Polsce. 5-gwiazdkowy obiekt z marką z segmentu premium


2025.01.20
Autor: Monika Kumorek
Już w lutym Karpacza zyska nowy 5-gwiazdhowy hotel pod marką z segmentu premium, który w swojej ofercie ma blisko 120 pokoi i apartamentów, a także rozbudowaną strefę rekreacyjną.

Już na początku ferii dla województw mazowieckiego, dolnośląskiego, opolskiego i zachodniopomorskiego oddany zostanie do użytku 5-gwiazdkowy Mövenpick Resort & Spa Karpacz. oficjalna data otwarcia obiektu została zaplanowana na 6 lutego.

Pierwszy w Polsce hotel pod marką Mövenpick składa się z trzech budynków, które łącznie oferują 126 pokoi i apartamentów z aneksami kuchennymi, balkonami lub tarasami. Goście kompleksu mają do dyspozycji strefę SPA & wellness z basenem wewnętrznym, całorocznym, ogrzewanym basenem zewnętrznym, saunami, siłownię oraz wielofunkcyjną salę o powierzchni 130 m kw. na 50 osób. W ofercie Mövenpick Resort & Spa Karpacz znajduje się także restauracja Polanka, której menu bazuje na lokalnych smakach.

Architektura hotelu płynnie wpisuje się w górską scenerię. 5-gwiazdkowy obiekt łączy nowoczesność z akcentami tyrolskimi. projekt wnętrz przygotowała pracownia MIXD z Wrocławia, która wykorzystała przy realizacji naturalne materiały, mocną kolorystykę i kontrastujące wykończenia.

Mövenpick Hotels & Resorts to szwajcarska marka hotelowa, znana z eleganckich, wysokiej jakości obiektów, które łączą komfort z zrównoważonym rozwojem i wyjątkową obsługą. Marka została założona w 1973 roku jako część szerszego szwajcarskiego koncernu Mövenpick, który początkowo działał w branży gastronomicznej.

Obecnie marka Mövenpick należy do grupy Accor, jednego z największych operatorów hotelowych na świecie. Accor nabył Mövenpick w 2018 roku. Sieć posiada hotele w ponad 30 krajach, głównie w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Azji i Afryce.

Inne wiadomości o Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.