Cztery oferty na odcinek trasy Katowice - Kraków
Cztery konsorcja złożyły oferty w przetargu zorganizowanym przez PKP PLK, na modernizację odcinka linii kolejowej E30 pomiędzy Katowicami a Krakowem. Złożone ceny wahają się od 352 do 405 mln zł brutto.
W ramach zadania, zmodernizowany zostanie do końca czerwca przyszłego roku odcinek Krzeszowice - Kraków Mydlniki o długości 15,7 km.
Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum Vias y Construcciones, Dragados, Electren, które zaproponowało 352,13 mln zł brutto, przy budżecie inwestora wynoszącym 566,93 mln zł brutto. Konsorcjum Trakcja PRKiI, Comsa, ZUE zaproponowało 355,60 mln zł brutto. Trzecia oferta pod względem ceny wpłynęła od konsorcjum Strabag Rail Polska, Strabag, Strabag Rail (Niemcy), Viamont DSP (grupa Strabag, Czechy), Szentesi Vasútépítö (grupa Strabag, Węgry), które wyceniło swoją pracę na 387,64 mln zł brutto.
Modernizacja trasy Katowice-Kraków została podzielona na trzy odcinki: Kraków - Krzeszowice, Krzeszowice - Trzebinia oraz Trzebinia - Sosnowiec Jęzor. Pierwsze prace ruszyły w 2011 roku.
W ramach zadania, zmodernizowany zostanie do końca czerwca przyszłego roku odcinek Krzeszowice - Kraków Mydlniki o długości 15,7 km.
Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum Vias y Construcciones, Dragados, Electren, które zaproponowało 352,13 mln zł brutto, przy budżecie inwestora wynoszącym 566,93 mln zł brutto. Konsorcjum Trakcja PRKiI, Comsa, ZUE zaproponowało 355,60 mln zł brutto. Trzecia oferta pod względem ceny wpłynęła od konsorcjum Strabag Rail Polska, Strabag, Strabag Rail (Niemcy), Viamont DSP (grupa Strabag, Czechy), Szentesi Vasútépítö (grupa Strabag, Węgry), które wyceniło swoją pracę na 387,64 mln zł brutto.
Modernizacja trasy Katowice-Kraków została podzielona na trzy odcinki: Kraków - Krzeszowice, Krzeszowice - Trzebinia oraz Trzebinia - Sosnowiec Jęzor. Pierwsze prace ruszyły w 2011 roku.
ZaGrosz
Gość