Budimex wybuduje odcinek S7 za 1, mld zł
Oddalone zostały skargi Salini oraz Astaldi na wyrok KIO, które dotyczyły odrzucenia oferty włoskich spółek uczestniczących w przetargu na wybudowanie drogi ekspresowej S7 Ostróda Północ - Ostróda Południe wraz z obwodnicą Ostródy w ciągu DK16. Decyzja ta oznacza, że projekt zostanie zrealizowany przez konsorcjum Budimeksu za ponad 1,3 mld zł brutto.
7 listopada 2014 roku zapadł wyrok KIO, dotyczący odwołania konsorcjum Budimeksu, który nakazywał odrzucić ofertę konsorcjum Salini z powodu rażąco niskiej ceny opiewającej na wysokość 0,995 mln zł, gdzie budżet inwestora wynosi 1,452 mld zł brutto. Dodatkowo KIO utrzymała decyzję GDDKiA o odrzuceniu oferty Astaldi ze względu na jej niezgodność ze specyfikacją.
Decyzje te oznaczają, że najkorzystniejsza oferta została złożona przez konsorcjum Budimeksu, który zaproponował 1,318 mld zł brutto. Podpisanie umowy ze zwycięzcą przetargu zostanie podpisana po przeprowadzeniu kontroli postępowania przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
Inwestycja polega na wybudowaniu odcinka S7, który będzie dwujezdniową trasą o długości 9,7 km wraz z dwoma węzłami drogowymi - Ostróda Północ i Ostróda Południe. 2-jezdniowa obwodnica Ostródy będzie miała długość 8,7 km i znajdzie się od skrzyżowania z DK15 w rejonie miejscowości Ornowo do węzła Ostróda Południe.
7 listopada 2014 roku zapadł wyrok KIO, dotyczący odwołania konsorcjum Budimeksu, który nakazywał odrzucić ofertę konsorcjum Salini z powodu rażąco niskiej ceny opiewającej na wysokość 0,995 mln zł, gdzie budżet inwestora wynosi 1,452 mld zł brutto. Dodatkowo KIO utrzymała decyzję GDDKiA o odrzuceniu oferty Astaldi ze względu na jej niezgodność ze specyfikacją.
Decyzje te oznaczają, że najkorzystniejsza oferta została złożona przez konsorcjum Budimeksu, który zaproponował 1,318 mld zł brutto. Podpisanie umowy ze zwycięzcą przetargu zostanie podpisana po przeprowadzeniu kontroli postępowania przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
Inwestycja polega na wybudowaniu odcinka S7, który będzie dwujezdniową trasą o długości 9,7 km wraz z dwoma węzłami drogowymi - Ostróda Północ i Ostróda Południe. 2-jezdniowa obwodnica Ostródy będzie miała długość 8,7 km i znajdzie się od skrzyżowania z DK15 w rejonie miejscowości Ornowo do węzła Ostróda Południe.
Inne wiadomości o Budimex
- Zaawansowana inżynieria na finiszu jednej z największych inwestycji kolejowych w Polsce. Publikujemy nowy film z placu budowy 2025-05-15 09:57:42
- Kluczowa inwestycja w infrastrukturę sportową Uniwersytetu Gdańskiego. Rusza budowa nowoczesnego Centrum Sportu 2025-04-29 08:46:07
- Neogotycki dworzec z początku XX wieku odzyskał historyczny blask 2025-04-11 16:14:08
- Ruszyło drążenie najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce. Inwestycja ma ogromne znaczenie dla rozwoju infrastruktury kolejowej 2025-04-01 06:45:15
-
Komentarze
Brak wpisów.