Miniaturka Galeria Sanowa

Galeria Sanowa
Przemyśl, Brudzewskiego Wojciech 1

Mapa
Kliknij, by wczytać mapę

Informacje

Kod pocztowy
37-700
Rodzaj struktury
Budynek
Rodzaj zabudowy
niska
Funkcja główna
handlowo-usługowy
Status
ukończony
Rozpoczęcie budowy
2008
Zakończenie budowy
2010 listopad
Inwestor/deweloper
San Development

Dane techniczne

Kondygnacje nadziemne
1
Kondygnacje podziemne
1
Powierzchnia całkowita
60000 m2
Powierzchnia handlowo-usługowa
21000 m2
Lokale handlowo-usługowe
130
Miejsca parkingowe
850

Opis

Galeria Sanowa powstała w Przemyślu przy Brudzewskiego Wojciech 1, róg Sanowej oraz Rzeźniczej. Konstrukcja centrum handlowego rozpoczęła się w 2008, a zakończyła się w czwartym kwartale 2010 roku. Powierzchnia całkowita tego jednokondygnacyjnego budynku handlowego to 60 tys. m.kw., z czego największą część zajmuje 130 lokali handlowo-usługowych - 21 tys. m.kw.. Projektantami gmachu są architekci z pracowni MWM Architekci, natomiast P.A. Nova razem z San Development jest jego inwestorami. W odległości 1,004 km. znajduje się Dworzec Przemyśl Główny, 1,221 km. dalej znajduje się gmach Muzuem Narodowe Ziemii Przemyskiej, a 3,081 km. dalej znajduje się Urząd Celny.

Informacje dodatkowe

  • koszt budowy oszacowano na 200 mln złotych
  • początkowo galeria handlowa miała być 2-u kondygnacyjna i mieć 9 tyś metrów powierzchni więcej
Ostatnio zmodyfikowano 2019-05-10 08:03:59

Wiadomości o Galeria Sanowa

Powiązane firmy

Forum opinii Galeria Sanowa


  • Filip
    Gość
    2009-07-01 15:05:54
    Co bedzie sie miescic w galeri Sanowa
  • Grand
    Grand
    Administrator
    2009-07-02 08:51:03
    info ze strony przemysl.friko.pl

    Głównymi najemcami są: H&M, Douglas, Natura, Kaufland, MediaExpert, Reporter, CCC i Martes Sport. Ostatnio dołączyły kolejne marki, takie jak Orsay, Ryłko, Quazi, Yes, 5.10.15, Wojas, Visio Express. Podpisano umowy z operatorem spożywczym jakim będzie Kaufland. Branża odzieżowa: H&M, z branży adg rtv w centrum jest sklep sieci Media Expert. Nie zabrakło też innych rozpoznawalnych marek, takich jak np. Orsay czy perfumeria Douglas

  • pracujący
    Gość
    2010-09-27 20:50:12
    aranżacja wnętrza jest beznadziejna.monotonia kolorów.architektowi paleta kolorów zamknęła się w szarości i bieli oświetlenie jak w za PRL.panie architekcie wystawy sklepowe nie dodadzą kolorytu trochę inwencji twórczej i wyobraźni ja mam być zachęcony do odwiedzenia tego miejsca a na dzień dzisiejszy jedyna atrakcją są tam schody ruchome

  • A**a
    Gość
    2012-01-30 22:47:31
    A mnie się aranżacja wnętrza bardzo podoba!!! Kolory nie są monotonne tylko utrzymują się w jednej tonacji i to bardzo dobrze!!!! Wchodząc do takiego centrum handlowego uwagę klijenta przyciągają własnie wystawy sklepowe, a nie kolorowe płytki na podłodze, czy "wybaźgrane" ściany. Przynajmniej ja nie mam ochoty w takim miejscu oglądać ścian czy sufitu, a skupić się na tym co mi oferują sklepy. Jeżeli ktoś chce sobie pooglądac kolorowe ścianay to niech się wybierze do palacu lub zamku! Galeria bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, niczym nie odbiega od tych zachodnioeuropejskich :) I jeszcze jeden fakt jest godny uwagi i pochwalenia: czyste i zadbane toalety!!!! Brawo!

  • Aga
    Gość
    2021-12-04 09:41:17
    Jak się nazywa mały sklepik z butami koło toalet ? Taki podłużny

Odpowiedz

Komentujesz jako gość.